O zi plina

339 17 5
                                    

       Salut !  Eu sunt Violeta Apostol . O adolescenta de 19 ani care traieste in Anglia de 2  ani si 2 zile . Parintii mei sunt romanii dar au ales sa traiasca in Anglia de 3 ani .   Eu sunt cantareata, nu cunoscuta aici , ci mai mult in Romania deoarece iubesc publicul de acolo .  Aceia sunt foarte calmi , fata de cei de aici care ajung cateodata la  nebunie pura.  Liceul l-am terminat  in Romania , iar facultatea pe care am terminat-o se numeste Harvard . Nu pot spune ca sunt extrem de desteapta dar nici proasta nu-s . 

          Eu mai am un frate de aceeasi varsta cu mine , foarte de treaba , amuzant , grijiuliu,iubitor si poate  uneori exagerat de nebun . Este exact ca mine si se numeste Ethan . Locuiesc intr-o casa normala cu piscina si o gradina enorma , deci este o casa normala. 

            Era o zi de joi dimineata . Eu cu fratemiu am luat micul dejun , am spalat vasele , ne-am imbracat si-am mers spre noul parc de distractii . Dupa 3 ore noi eram blocati in trafic . UUhh,urasc cand coduce Ethan . Da prioritate oricarei masini , dar lui nu-i da nimeni , deci urasc Anglia la subiectul acesta . In sfarsit , dupa o ora jumatate eram si noi in parc . Acolo era ceva neasteptat . Pe la 1 metru distanta de noi erau peste 150 de fete care zbierau intr-una . L-am luat pe Ethan de mana si ne-am dus intr-acolo.  Nimic deosebit decat 5 baietii care se dadeau in trenulet , aaaa , trenulet de adulti . Am incercat sa vorbesc cu ele dar cred ca nu ma auzeau asa ca l-am anuntat pe Ethan sa-si bage degetele in urechi si-am tipat : 

- Sssssssssttttttt ! Linisteeeeeee !

- Gata ? m-a intrebat Ethan.

- Da . Gata . Salutare fetelor ! le-am spus eu facandu-le cu mana  deoarece se uitau la mine urat .

- Buna ! au spus ele in cor .

- As vrea sa va rog ceva important . am spus eu tusind ca si cand am un anunt important de facut .

 - Spune-ne ! 

- Ce mama naibi ? Voi nu sunteti intregi la cap ? Lumea a venit aici sa se distreze ,  nu  ca sa va auda voua tipetele de  disperare. Doamne , nu-mi vine sa cred ca tipati pentru 5 baietii care sunt intr-un trenulet , adica comedie . am spus eu respirand la fimal .

-Esti okay ? m-a intrebat o fata .

- Da, multumesc de intrebare. Revenim !

- Nu-s oarecare baietii.

- Ete , acum .Doar nu or fii The Wanted , The Vaccines sau altii care nu-i stiu eu acum . 

- Sunt One Direction . Sunt cei mai tari . 

- Da . am spus eu dezaprobator . Ca mama cand face clatite . am ras eu cu Ethan .

- Chiar sunt . a spus o fata care adia vorbea . 

- Biennn, sunt . Dar va rog , doar admiratii si nu mai tipatii ! 

- O sa facem asa , daca tu doresti . 

- Wow , multumesc . am spus uimita .

         Dupa terminarea conversatiei  am zbughit-o de la gorile si ne-am dus spre distractie . Am petrecut acolo vreo doua ore aproape 3  pana  cand aud strigate de ajutor . Ethan era in masinutele busitoare , deci nu am vrut sa-l deranjez. L-am lasat sa se distreze , iar eu m-am dus sa fac pe eroina .  Strigatele vedeau de la o piscina , dar culmea fara scara .

- Cum de-ati reusit sa cadeti aici ? am intrebat eu in timp ce ajutam un baiat sa iasa din piscina. 

- Am vrut sa scapam  de fane . a spus un baiat cu parul saten spre blond .

- Descreieratele de mai devreme ? 

- Da . Pur si simplu ne urmaresc peste tot. a spus alt baiat ingrozit si cu parul blond.

- Si de ce v-ati ascuns aici ? i-am intrebat eu in timp cel ajutam pe al 3- lea .

- Asa nu ne mai vedeau .

- Si scapam de ele . 

- Aaaa , doamne ! Urcate tu , nu ma trage pe mine ! am tipat eu la ultimul baiat care avea parul negru si niste ochii patrunzatori.

- Dar nu ne-am gandit ca nu vom mai putea iesi . 

- Bun , v-am salvat  asa ca plec . Mult noroc cu fanele voastre. 

- Pa - pa ! mi-a zis blondul .

-  Tu ! Multumim ca ne-ai ajutat .

- Cu placinte ! i-am raspuns eu baiatului cret  . Bye !  

Urmatoarea parte cred ca va veni maine . Pana atunci cateva voturi si poate si commenturi .:):*

♠ O iubire adevarata ♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum