Buna ma numesc Rebeca Garcia am parul saten port ochelari ochi albastri am un corp de zeita dar eu nu imi las formele mele sa se observe am un 1,70 am 17 ani fac peste o luna 18. Deja astept sa fiu majora . La scoala mi se spune tocilara am numai 10 pe linie nu am iesit din cuvantul parintilor mei niciodata nui comentez . Imi place de un baiat pe nume Adam Hemsworth are 18 ani e bad boy scolii o are pe Karina curva scoli . Ia stie ca imi place de Adam face intentionat ma face sa sufer sa o vad cum se saruta pe holurile liceului . Azi este ultima zi de vacanta azi vreau sa imi skimb lucul mam saturat de jigniri mam sarurat sa mise spuna tocilara vreau sa vada o Rebeca una tupeista rea . Vreau sa ii arad lui Adam ca sa inselat in potriva mea ca nus cum ma crede el o tocilara .
Ma scol din cauza alarmei naibi ma scol din pat somnoroasa merg in baie fac un dus si imi fac rutina apoi merg spre dressing de acolo imi aleg o bluza alba putin trasparenta si niste colanti negre imi iau niste botine maro cu tocul de 15 cm . Ma machiaz cu un ruz rosu ma dau cu un rimel si un tus , imi iau geanta acolo imi pun telefonul meu si celelante chesti. Si cobor jos unde gasesc pe fratele meu mai mare cu 2 ani este in clasa 12 in ultimul an il cheama Dean el este un pachet de musci are parul maroni . El la scola nici nu ma baga in seama nu vroia sa strice reputatia de Bad boy scoli. Acum.nu stie ca mam skimbat nu mai sunt aea rebeca fricoasa ,timida sunt o noua Rebeca tupeista sexy rea .
Cobor scarile si ajung in bucatarie .
-hey ce faci Dean el se uite la mine uimit
- hey tu esti sora mea Rebeca tocilara scoli
- Ba cap de bostan sunt o Rebeca nou una tupeista nu mai sunt rebeca aia timida da imi mai zici odata tocilara ca pupi pamantul
- Wow ce bunaciune de sora am deja astept sa zic la toti ca esti sora mea
- Aa acum vrei sa zici la toti ca sunt sora ta , anu trecut nici nu ma observai
- Ee acum esti mai sexy si mai rea
- Ok cum zici tu hai sa mancam. Apoi sa plecam la scola .
-ok
Dupa ce mancam eu imi iau cheile de la ferrari si fratimiu a facut ochi ca cepele ce masina am . Vara aceasta mam apucat de curse ilegale si din bani de la curse miam luat Ferrary .
- Asta e masina ta se uita el la masina mea uimit
- Da ii faina nu zic eu mandra
- Nu e faina e wow , dar de unde ai avut bani sa iti ei o asemenea masina
- Am uitat sa iti spun ca particip la curse ilegale Ups ..
- Acum chiar imi place ce noua me sora
- Ok, ok acum hai la scoala
- ok ne vedem la scoala te pup surioara
Urc in masina si pornesc masina ies din garaj ajun pe sosea si bag 250km la ora in 15 minute ajung la scoala fac un drift perfect si parchez masina toate privirile sunt pe mine .
Cobor ca o diva si toti sunt uimiti cand ma vad .
Ajunge si fratele meu parcheaza si el masina si vine langa mine si spune
- Buna lume ia este sora mea Rebeca Garcia
Toate privirile sunt pe mine toti nu ii veni sa creada ca sunt eu tocilara de anul trecut .
- Ce va uitati asa la mine nu ati mai vazut o vedeta dupa ce zic asta ei isi ia provirile de pe mine .
In parcare vine sa bada tobepe ..... Adam Hemsworth
Face un drift si parchaza masina langa a mea coboara din masina si ma observa si vine langa mine .
- Buna scumpete esti noua pe aici vrei sa iti arat inprejursrile pe aici .
- nus noua nu ma mai cunosti papusel
- Rebeca tu esti ?intreaba el uimit
- Da in carne si oase zic eu mandra
- Nu imi vine sa cred ca esti Rebeca tocilara de anu trecut esti foarte sexy .
- Stiu ca sunt sexy nu trebuia sa imi zici tu spun eu si toti chicotesc
- O sa fi a mea imi place noua Rebeca
- Ce nu o sa fiu a ta niciodata papusel
- Mai vedem noi spune el apoi pleaca pa grupul lui .
Eu intru in liceu merg in sala de activitati. Acolo unde se tine activitate . Ma pun pe scun si directoarea ne spune bine venit din noua la scoala langa mine se pune........
Buna sper sa va placa capitolul 1 lasati pareri si daca va place dati cate un vot va pup .❤❤😍😍😘😘 in poza este rebeca ❤❤❤❤
-
CITEȘTI
Tocilara (Vol 1)
RomanceRebeca Garcia este o fata cu o familie foarte cunoscuta in New York la scoala este cunoscuta drept o tocilara este in clasa a 10 este batjocorita de curva scoli pe numi Karisa . Ia este indragostita de bad boy scolii pe nume Adam Hemsworth el est...