Tizenötödik fejezet

2.3K 146 10
                                    

Eljött a nagy nap. Anabel nagy napja. A koncert és a meglepetés napja.

Aggódva keltem ki az ágyamból, ennek az oka pedig nem a buli volt, hanem a tény, hogy ott lesz Christopher és Peter. Chris miatt annyira nem aggódom hiszen az utóbbi találkozásunkkor sem volt semmi probléma, úgy beszélgettünk, mint két jóbarát. Peterrel viszont a legutolsó találkozásunk kissé kínos volt. Meg akart csókolni, én pedig nem hagytam, inkább elmenekültem, mint egy gyáva kislány. De talán nem is lesz ott. Nem, ez hülyeség, persze hogy ott lesz, hiszen kedveli Anabelt.
Akkor viszont el kell kerülnöm az este alatt. Inkább Ana társaságában leszek és intézkedem, hogy minden rendben legyen. - ilyen gondolatok közepette mostam meg a fogamat és fésültem ki a hajamat. A buli kezdetéig még volt jópár órám, tehát addig szabad volt a napom. Úgy döntöttem ezt filmezéssel töltöm, de előbb megnéztem küldött-e valaki üzenetet. Épphogy megnyitottam az ablakot, máris jelzett a gép, hogy négy üzenetem érkezett. Kíváncsian néztem meg ki lehet az a négy ember.
Az első természetesen Christopher volt:

Christopher üzenete: Szia Caprice! Nagyon jól éreztem magamat a kis találkozónkon, alig várom, hogy lássalak és azt is, hogy lássam hogyan oldottad meg a meglepetést Anabel születésnapjára. Puszillak: Christopher.

Azt írta puszillak. - éreztem ahogy elvörösödtem. Na , következő üzenet, mielőtt rákvörös leszek.
A következő Anabeltől jött:

Anabel üzenete: Szia Rice! Már aaaannyira de annyira várom a bulit. *-* Na , csak meg akartam veled osztani az izgalmamat. Gyere majd minél előbb, mert segítened kell. Puszi: Anabel.

Akkor mégsincs annyi időm, Anabelnek szüksége van rám. - mosolyogtam magamban.
Egy üzenet jött Petertől is:

Peter üzenete: Szia Gyönyörű Caprice! Ana meghívott a bulijára és tudom, hogy te is ott leszel. Alig várom, hogy lássalak. Ölel: Peter.

Pontosan ezért kell elkerülnöm őt.
Az utolsó üzenet egy ismeretlentől jött:

Ismeretlen üzenete: NE ÁLLJ AZ UTAMBA!

Micsoda? Ezt vajon ki küldhette és miért?
Gyorsan kikapcsoltam a gépemet és inkább lementem a konyhába, ahol anyu éppen már az ebédet főzte.
- Szia anyu! - köszöntem neki.
- Szia Kincsem! Hogy aludtál?
- Jól - jól. Mi lesz az ebéd? - tereltem el a témát.
- A kedvenced, bolognai spagetti. - válaszolta szeretetteljes mosoly kíséretében.
- Nyami! Szuper! - villantottam nagy mosolyt, de közben egyáltalán nem voltam boldog.

Zavaros SzerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora