Love You Bieber ( Svk story )

208 5 0
                                    

Amy Allen 17

Má dlhé hnede vlasy a hnedé oči. Je vysoká cca 170cm . Má slabosť pre chalanov s hnedým vlasmi , hnedými očami a tehličkami . Žije s otcom , ale nevie akú má prácu no snaží sa ju chrániť ako oko v hlave. Mama je slávna módna návrharka. Rozviedli sa keď mala 10 rokov. Mama jej iba povedala, že kôli jeho práci . Nikto jej nechcel povedať otcovu prácu. Mama súd prehrala a do opateri ju zverili otcovi, preto býva s otcom a mamu chodí navštevovať k nej.

Sarrah Moon 17

Sarrah žije Vo veľkom dome vedľa jej najlepšej kamarátky Amy . Mama jej zomrela . Otec stála cestuje kôli práci tak je doma len zriedka . Takže je sama doma s 2 súrodencami . Má dlhé hnedé vlasy zeleno-modré oči . Je nízka má 155cm . Má slabosť pre blondiačikov a chalanmi s tehličkami .

Luke Maltirov 17

Ma čierne vlasy . Chodí na strednú školu . Má len rysi tehličiek . Túži po vzťahu.

Justin Bieber 19

Jeho najlepší kamarát je Ryan a Scoot . Pomáha mu zo všetkým . Má hnedé vlasy , sexy vypracované telo , skvelý úsmev . Má slabosť pre brunetky . Pracuje v gangu . Nikdy nemal priateľku .

Scooter Braun 22

Justin ho má ako za svojho otca . Justinova pravá ruk Pomáha mu atď . Má slabosť pre nízke brunetky . Je šéfom ich gangu.

Ryan Buttler 19

Justinová pravá ruka . Tiež mu vo všetkom pomáha . Je mu najbliššý kamarát . Má blond vlasy zeleno-modré oči a tehličky . Pracuje v gangu s justinov .

Lil Twist 20

Justinová ľavá ruka . Pracuje v gangu s justinom . Má modré oči a hnedé vlasy .

Lewis Croner 20

Justinová ľavá ruka . Pracuje v gangu s justinom . Má modré oči a blond vlasy .

Matt Roos 18

Justinová ľavá ruka . Pracuje v gangu s justinom . Má zelené oči blond vlasy .

Ashley Marley

. Pracuje v gangu kde aj Bradley . Kamoši ju volajú Ash . Má zelené oči a blond vlasy .

Bradley Horner

Jeho moto : Len na jednú noc . Pracuje v gangu a nenávidí biebera .

Love You Bieber ( Svk story )Where stories live. Discover now