"N'aptınız lan kıza?!" Diyerek Songül'ün fotoğrafını çeken çocuğu yakasına yapıştı Güney.
Çocuk hiç bir tepki vermedi,sadece yüzünde garip bir sırıtma ifadesi vardı."Cevap versene lan,n'oldu
Songül'e?!"
Güney sinirle çocuğa bakadursun,diğeri konuşmaya başladı."Songül ha,güzel..." Diyerek Songül'ün yanağını okşadı.
"Dokunma lan ona!"
"Vaay,aşık mısın? Tamam sen de gel aramıza katıl,sana da pay çıkarırız."
Güney şok içindeydi.'Sen ne dediğin farkında mısın?' manasında bir bakış atıp yakasından tuttuğu çocuğa kafa attı.Hayydiii!Kavga var koşun!
İki çocuk Güney'in kollarından tutmuş sertçe karnına vuruyorlardı,diğeri de ayağa kalkıp Güney'in yüzüne yumruk atmaya başlamıştı.Güney karşılık veremeyecek kadar kötüleşmişti...Yere boylu boyunca uzanınca 3'ü birden karnını tekmelemeye başladılar.
Arkada kavgayı izleyen aynı pisliklerden olan çocuğun gözüne Songül takıldı,ayılmaya başlıyor gibi bir hali vardı...Ayılmaması için yanına gidip yine bayılttı,hatta bir kaç kere de tekmeledi ki uyanması kolay olmasın.Sonra Songül'ü kucaklayıp taşımaya başladı,Güney görememişti..."Heey,3'e bir adil mi ya?..Haydi gel biz onu ikiye iki yapalım." Gülerek şu cümleleri söylerken çocukların manasız bakışlarına karşılık veriyordu Burak.
Sonra hiç vakit kaybetmeden Güney'e vurmaya devam eden çocuklardan birisinin karnına diziyle vurup etkisiz hale gelene kadar dövdü.
.
.
.
O pisliklerin hepsi oradan toz olup gittiğinde Güney biraz daha iyiye dönmüştü,ayağa kalkıp duvara sırtını yaslayıp çöktü.Başını ellerinin arasına aldığı anda çevresine bakması bir oldu.Songül'ü arıyordu ama Songül yoktu..."Cemre,Songül..?" Dediğinde Cemre'nin farkında olduğunu anlayıp sustu,izlemeye başladı.
Cemre yere oturup ağlamaya başladığında arkasından birinin elini omzunda hissedip tedirgin bir halde arkasını döndü,karşısındaki Songül'dü.
"Songüüüüüül!"
Songül'ün gülen yüzü Cemre'nin kıpkırmızı gözlerini görünce bozuldu.
"Ne yani,ben?Cemre benden bahsediyoruz dime?!Gerizekalıyı baya kolay oldu atlatmak."
Cemre hafifçe tebessüm edip hemen Songül'e sarıldı."Çok korktum kardeşim!"
Songül de Cemre'ye karşılık verdi.Güney,Burak ve Meral de yanlarına gitti.
"Hepinize çok teşekkür ederim,uyuzlar sizi." Diyerek yalandan göz devirdi.
"Ama ciddiyim şakayı bırakalım,Meral bak seni gebertirim!Öldürürüm Kızım seni!"
İşler ciddileşince Meral iki adım gerileyip konuşmaya başladı."Ama..."
"Aması falan yok,yürü lan Cemre,ooooğf gereksiz dram be!"
Diyerek Cemre'yi çekiştirip hızla buradan gitti Songül.
•
•
•
Cemre'nin Ağzından
Üç gündür evde bunalımdaymış gibi oturuyorum,okula falan da gitmedim.Bilmiyorum kendimi fazlasıyla kırgın hissediyorum.Songül de başımda durmaya çalışıyor da işi var...Hak veriyorum.Bugün,şuan,şu dakika da televizyonun karşısına geçmiş oturuyordum,sonra kapı çaldı.
Yavaş adımlarla kapıya gidip deliğe bakmadan açtım.
Karşımda hiç bir şey olmayınca kapıyı tam kapatacaktım ki yerde bir paket gördüm,böyle büyükçe bir şey.Haydaaa!
Bu üç gün içerisinde aldığım,ya da aldığımız 4. paketti.Kesin yine Meral'dir diye düşünüp paketi aldım kapıyı da kapattım.
Hemen masaya geçip paketin üstündeki kağıdı okumaya başladım.
"Ben dünyanın en iğrenç insanıyım,ölmem lazım ama yaşıyorum...Size layık birisi olacağım nolur artık affedin beni!.."
Meral
Tahmin ettiğim gibi Meral'dendi...Yani asıl bomba o da değil,Meral'in bütün bokları gün yüzüne çıkınca yerin dibine battı kör olmayasıca şeytan.
Eskiden bir aralar Burak ile sevgililermiş,Burak'ın dediğine göre bir gecelik bir ilişkiymiş...Pislikler!
Meral'in dediğine göre 4-5 ay sevgili kalmışlar...Hayvanlar!
Ve ben kime inanacağım konusunda kararsızım...Sorun şu ki;daha tanışalı bir hafta olmayan birine neden güveneyim?
Benim Can'ımdan çok sevdiğim sevgilimle beni ayırıp arkamdan bıçaklayan eski arkadaşıma güvenemem!
Songül'le bu konuyu konuşsam da,kime anlatırsın?!Songülden bahsediyoruz,ne anlar o aşktan,sevgiden?Kutuyu açtığımda içinde eskiden paralarımızı birleştirip aldığımız horoz şekerler ve küçük tokalar vardı.Bu da farklı bir strateji herhalde,tanıyor beni,eskilere dayanamayacağımı biliyor,şapşal ya!
Cemreeeeğ,sen napıyon?!Acımaman lazım!Hem ben affetsem Songül affedecek mi Allah aşkına?Yazardan
"Ruh gibi dolanıyon etrafta,N'oldu Kızım?" Soran gözlerle Songül'e bakıyordu Güney.
"Sana ne?!"
Güney gözlemini devirip bahşişi aldı ve cebine koydu.Songül de masalardan birine oturup Derince bir iç çekti.
"Ya bu gün ekstra doluydu!"
Güney katılırcasına başını salladı.
"Aynen,yoruldum...Ya bu akşam hamburger yemeye gitsek mi?"
Songül gözlerini büyükçe açıp Güney'e bakıyordu."Kardeşim bu çıkmak oluyor,kotayı aşmayalım!"
Güney biraz yüzünü düşürüp tekrar kaldırdı."E hadi ne bekliyoruz,gidelim."
Songül de ayaklanmıştı Güney'in bunu söylemesiyle.
•
•
•
"Songüül,duuur!"
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Aslında bölüm yazmak gibi bir niyetim yoktu,çünkü sınavlarım ve projelerimin haddi hesabı yok.Bu bölümü özür olarak düşünebiliriz.Siz sormadan söuleyeyim,diğer bölüm haftaya pazartesi yahut o gibi günlerde gelir.İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONGÜN:FARKLI
Fiksi PenggemarÇok şebek,cool,atarlı,arıza,piç...Ne dersen de de,seviyo..aşkı,sevgisi gözlerini kör ediyo.aşık oluyo bir çift göze,tüm gözlere kör oluyo.seviyo,çok seviyo... -Gamze 2016 Tüm hakları yastığımın altında saklıdır..Teşekkürler.