Sahile indim o güzel mi güzel deniz kenarına. Emrenin arabasını alıp umarım kızmazdi arabayı park edip ayakkabılarımi çıkardım bir kenara koydum Çantamı da kıyafetlerimi biraz uygun değildi ama bunu önemsemiyordum kuma yatım biraz ilerimde bir takım gençler ateş yakmış gitar çalışıyordu. Arda bişey yapmadığını demişti arkamdan gelmemiş gideceğim diye ya peki neden hiç haber göndermezdi ki bi insan Çantamdan Telefonumu cikarip Sıla - Tamda bu gün açtım dinlemeye başladım. Bu şarkı onla olan bi anımdi yine yine.
Gözümü açtığımda gençler gitmişti ağlamıyordum o kadar aglamistim ki daha ne kadar ağlaya bilirdim 4 yılını verdiğim biri için Çantama ayakkabılarımi sıkıştirip Çantamı elime alıp ayağa kalktım. Sahilin çıkışına doğru yürürken gök yüzüne baktım ne kadarda güzeldi bu gece yıldızlar ayin denize olan parlaklığı. Yukarıya bakarken sahile inen merdivenlerin yanında Ardayı gördüm beni izliyordu elinde bir içki şişesi vardı. Hiç birşey demeden birbirimize bakıyorduk. O kadar sesiz bir şekilde kendimi bile duyamicagi bi tonla "Neden ?" Diye bildim ağzımı okumuş olacaktı ki aynı benim gibi ses tonuyla "Senin içindi be ebrum" Dedi bizden başka kimse yoktu sadece denizin kumlara vuran o ses vardı huzur verici bir ses ama Arda burdayken huzur biraz zor oluyordu telefonumu elime alıp tekrar Tam da bugünü açtım öylece ona baktım gözümden bir damla yaş düşmüştü Arda elindeki şişeyi merdivenlerden aşağa atıp "Yapma!!!" Diye bağırdı
"Neden ne yaptım ki ben seni sevmekten başka?" Diye bildim titreyen sesimle
"Ağlama ne olur ağlama!!!"
"Sen yokken ben nasıl ağladım Biliyormusun sen nasıl canım yandi hıckira hıckira bu bu ne ki." Dedim merdivenlerden inip yanıma geldi elini yanaklarima koyup göz yaşlarımi sildi. Benim gibi onunda gözünden yaşlar akiyordu usul usul. Gözleri dudaklarima kaydı benim kimlerle ona çok özlemiştim onu. Tam öpuyordu ki kendimi geri çektim ondan uzaklaşıp "O kıza sürdüğün dudakları benden uzak tut!!!!!!" Diye bağırdım o ise "Naletttt olsun ebru Naletttt olsunnn" diyerek merdivenlere yönelip hızla uzaklaştı arkasından ölecek baktım kendimi yere atıp ağlamaya başladım sessizce. Birden kahkahalar geldi 3 erkek etrafımda durmuş beni izliyordu aralarından biri "Aa sana ağlamak yakışmaz gel sarıl bana " diye yaklaştı hızla ayağa kalkıp Çantamı aldım "defol" diyerek gitmeye çalıştım bu hareketimle bir diğeri geriye dogru savurdu beni yere düştüm sanırım dizin kanıyordu çok acımisti canım. Onların da dizime bakıyorlar sunarken başka yerlerime baktıklarini anladım elbise tamamen bu düşüşümle yukarı çıkmış iç camasirim beli oluyordu Üstümü duzeltmeye çalışırken hepsi üzerime gelmeye başladı bir kişi kollarından tutu bir diğeri Üstümü çıkarmaya çalışıyordu.Nasıl bagirdigimi bilmiyordum Arda beni burda bırakmamis olsaydı bunlar olmazdı. Bırak diyordum adam ise çok güzel olacak diyordu. Bir anda üstümdeki adam birden savruldu bir kenara Arda arda gelmişti gitmemisti. Yine beni bir beladan kurtarmışti.
Ne olduğunu anlamadan üç adamda kosarak uzaklaştı arda yanıma gelip yuzumi ellerinin arasına aldı " Özür dilerim, seni yanlız bıraktım Özür dilerim ıyimisin yakalicam onları bulcam daha ıyimisin " o kadar telaşliydiki ki gözlerime değil her yerime bakıp bir şeyim varmı diye inceliodu. Kafasını kaldırıp "öp beni" diye fısıldadım o ne dediğimi anlamaya çalışırken kucağına oturup ben onu öpmeye başladım özlemiştim.
(Evet siz diğer bölüme yorum yaparken yaziodum yazım yanlışları için özür dilerim bu arada yeni bölümde ne istiyorsunuz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egoist Psikopatım
Ficção Adolescente''Sana soruyorum kızım nereden geldin buraya'' ne olduğunu hala anlamış değildim ben psikopatı keserken sanırım hoca bana nereden geldiğimi soruyordu hemen kendimi toplayıp ''şey.. ben mi ?'' Bütün sınıf bana bakarak gülüyordu süper ilk günden rez...