4. kapitola

106 3 0
                                    

*Luke**

Ráno sa zobudím na hadku Caluma s Michaelom. Chytím vankúš a zakrijem si s ním uši.

Ale oni ako naschvál musia hučať ešte viac. Postavím sa a oblečiem.

Prejdem do kuchyne celý nasraný, že ma zobudili.

Najdem ich ako sa hadaju na poslednom kúsku pizze. Prejdem k nim a ten kusok si zoberem, za čo si od nich vyslúžim vražedné pohľady.

,, Hej! Chalani !! " zakričim ked pride aj Ash.,, Toto bol náš posledný koncert za tento rok a máme teraz pokoj. Nezostaneme tu ako na dovolenke? Ved Miami je pekne mesto." poviem a oni len miknú plecom.

kašlem na nich. Jediné čo mi teraz behá hlavou je Isabell. Je dosť malá pravdepodobnosť že ju stretnem ale to nevadí aj tak tu nejaká je. Aspoň chalani nemali žiadne namietky na to že by sme tu mohli zostať. 

Teraz sa jej dostať pod kožu.A potom aj niekde inde.

*Isabell**

Ráno ma zobudil zvoniaci mobil.

S povzdychom  som ho zodvihla . 

,,Áno ? "  

,, Ahoj Bell nejdeš so mnou do nákupáku, potrebujem niečo nové na seba. " 

,, Ježiši Kim! Nakupovať sme boli včera pred koncertom. " 

,, Ale to bolo na koncert a ja potrebujem niečo na leto. Potrebujem niečo viac sexy. A dobrého poradcu takže volám tebe, tak pôjdeš so mnou ? Prosííííííím  "  

,, Fajn, fajn. Pôjdem ale iba o hodinu potrebujem zo seba spraviť človeka. " 

,, Díki si poklad tak zatiaľ " 

,, Ahoj " 

Rozlúčila som sa s ňou a zložila. 

No super ! Zas ma čaká celý deň behania po nákupáku. Aspoň si niečo na seba kúpim. 

Z veľkou nechuťou som vstala z postele a šla si do kúpeľne spraviť rannú hygienu. 

Potom som si zo šatníka vybrala ryflové šórtky s ktorích mi trochu vyčnieval zadok(:D) a čierny crop-top s nápisom ,, I'm a motherfucker princess"  obliekla som si to a išla pozriet socialnu sieť. Kím prišla Kim stihla som prezrieť Instagram a odpisať na správi s FB. 

Ked som začula zvonček , tak som mala tušenie že sa niečo stane ale nevedela som ešte čo. 

Ahojte :* pod lhom čase dalšia casť sorry :D :D :D nebudem sa vyhovárať ze som toho mala v poslednej dobe vela lebo sa nie ale nechcelo sa mi a nevedela som ako pokračovať :D 

dalšiu časť neviem kedy vydám ale bude to niekedy v tejto dobe :* 

A prepáčte za chyby :* :D :D :D 

My RockstarWhere stories live. Discover now