Sen
Běžela sem lesem, byla noc a krásný měsíc co osvětloval les který vypadal kouzelně. Zrovna začínal podzim a už se ochlazovalo, ale ji zima nebyla. Pořád běžela než si uvědomila že běží po čtyřech jako nějaké zvíře. Zastavila se a podívala se na své ruce které ted měly bílou srst a byly větší než normálně. Jess se zarazila a rozhlédla se kolem sebe a uviděla malinký potůček co protikal lesem. Šla k němu a koukla na svůj odraz. Když svůj odraz uviděla přestala dýchat.Probudila se úplně spocéna a vyděšena, tohle se ji ještě nezdálo obvykle se ji pořád zda že jde po louce a najednou před sebou uvidi člověka vydá se za ním ale než k němu dojde tak se vzbudí. Je to divný, proč se mi zdálo že sem zvíře které vypadá jak velký vlk hodně velký. Chvíli ještě seděla v posteli a přemýšlela co to mohlo znamenat když ji najednou vytrhl z přemyšlení zvuk budíku. Jess sebou trhla a zacpala si uši, nikdy ji zvuk budíku nevadil tak proč teď ? Vyhrabala se z postele šla do koupelny a osprchovala se a oblékla se do černých legín, tilka a mikiny všechno v černém, měla ráda černou barvu někteři lidé si myslí že je satanistka když má na sobě černé oblečeni a v sluchátkách ji hrajou Slayer. Ale mylí se jen se jí tenhle styl líbi a tu kapelu miluje. Když se převlékla a šla dolů viděla tam usměvavou Casidy která si děla snídani, měla na jídlo ovesné vločky s ovocem a krásně to vonělo „ dobré ráno " pozdravila mě Casidy která už měla svou snídani skoro snězenou „ dobre " odpovědela sem ji šla se kouknout kde tu mají ledničku, protože v té kuchyňi vypadaly všechny dřevěné skříňky stejně tak sem musela hledat, Casidy šla na horu takže sem byla v kuchyňi sama a musela najít ledničku sama po pěti minutách sem ji konečně našla a vyndala si tam jahodový jogurt. Jak dojedla tak kelímek dala do koše a čekala až se Casidy vyfintí a můžou jít do školy.
Když vyšli z domu šli patnáct minut než se ocitly na školním pozemku kde bylo plno lidí. Casidy znejistěla „co se děje Casidy ?" zeptala sem se ji a koukla se na ni a Casidy měla vystrašený pohled „ viš Jess měly bychom se rozejit nebo budou šikanovat i tebe " „ ne budu s tebou můžeš mě provést po škole a možná se vyhnem těm co tě šikanuji " řekal sem ji a ona se na mě trochu usmála „ dobře tak pojď ať si nás nevšimnou nechci aby si měla problémy " „ neboj se " usmála sem se na ni a ona mi úsměv oplatila. Procházely sme školou když se Casidy uprostřed kroku a rychle se otočila na mě „ Jess musíš zmizet už víš kde jsou jake třídy tak bež !! " křikla a táhla mě pryč „ co se děje Casidy proč musím jít ?? " „ protože....... " nestihla to doříct protože se najednou objevila před námi holka s černými vlasy a strašnou tunu makepu prostě taková holka co si o sobě moc myslí „ ale copak to tu máme Casidy to sis zase našla nějakýho vořecha ? " usmála se takovým výsměšným úsměvem a já měla chuť ji do toho obličeje praštit. Casidy se naštvala a přistoupila blíž k té nafoukané holce „ nech toho Claris už mě štveš ! Pořád si ze mě utahuješ a mlátíš to mě nemůžeš konečně nechat byt !? " křikla na ni a Claris se najednou rozmáchla a dala Casidy takovou facku že zakolísala a málem spadla na zem kdyby ji Claris znovu nechytla adala jí ránu pěstí, chtěla ji dát znova ránu jenže ji zabránila něčí ruka. Claris se zaraženě koukla kdo jí tu ruku drži a uviděla naštváný pohled Jess „ jestli na ni ještě jednou sahneš tak si mě nepřej " když jí to říkala tak se ji přímo dívala do očí a drtila ji ruku. Claris sykla bolestí a snažila se Jessinému stisku vyvlíct ale nepovedlo se jí to měla opravdu velký stisk a Claris se už začínala bát že ji tu ruku zlomi „ pusť mě " řekla ale Jess se jen zasmála „ až dáš Casidy pokoj " řekla pevným hlasem ale spíše to znělo jako vrčeni ale Claris to pochopila a rychle utekla pryč. „ teda Jess to bylo neuvěřitelny ale pojď musíme rychle pryč nebo na tebe zavola Mika" řekla Casidy a hned táhla Jess chodbou. Najednou Jess ucítila na zádech něčí pohled a když se otočila uviděla šest kluků co se na ní dívali jako na nějakou kořist, ti kluci byli hezci hlavně jeden který stál mezi nimi, měl černé vlasy a ostré rysy a krásně modré oči, vypracovanou postavou, jeden kluk mu byl docela podobný taky měl černé vlasy ale měl hnědozelené oči a vypracované tělo vlastně všichni měli svaly ale jeden byl více namakanější než ostatní, měl bílé vlasy a tmavě hnědé oči skoro černé. Ten čtvrtý měl delší vlasy tmavě hnědé vlasy které měl v culíku a jeho oči byly zelelené, pátý kluk co stál vedle něj, měl blond vlasy a světle hnědé oči které vypadaly skoro jako žluté. Šestý kluk měl kaštanové vlasy. Něco mi na nich nesedí sou zvláštní a já zkusím zjistit co je na nich jiné. Najednou Casidy zastavila a zkoprněla, stály sme naproti šesti kluků a jeden z nich vzal Casidy za ruku a podíval se na mě omluvným pohledem, nechápala sem to dokud ten jeden nezačal mluvit „ ale ty si ta nova co málem zlomila Claris ruku že ? No tak to bude sranda " dořekl to a dva kluci mi chytli ruce tak že sem s nimi nemohla hnout, ten kluk co ke mě mluvil se najednou rozpřahl a dal mi pěstí do břicha, zasténala sem bolestí a než sem se stihla vzpamatovat dostala sem do obličeje a svalila se na zem, začali do mě kopat a já přestávala vnímat svět.
ČTEŠ
Vlkodlačí srdce
FantasiaJess neví proč se tohle děje, je zmatena a Jared se též chová divně už ne tak mile jako dřív. Doufá ze se všechno správí a ze se naučí ovládat.