Bu bölüm @EkBorBerk e ithaf.
Bundan sonra ithaflara başlayacağım. Hadi bakalım en çok yorum yazana ithaf ;b
-Tolgadan -
Uyandığımda Dünya'nın yatağındaydım. Ve uyandığımdan beri yanımdaki güzellikleri izliyorum. Hande ne zaman buraya yattı acaba? Aşık olduğum kadının ve kızımın yanındaydım bu yüzden bunu umursamadım..
Hande ne kadar tersini söylese de biliyordum Dünya benim kızımdı..
Hande bir bilse benim neler yaşadığımı..
Aşkımdan vazgeçmek zorunda kaldığımı, hiç sevmediğim bir kadınla evlenmek zorunda kaldığımı...
Ama söyleyemiyordum işte. Lanet olsun ki ondan korkuyorum.
Hande uyanınca hemen uyuyormuş gibi yaptım. Şanslıyım ki yakalamadı beni. Ne yapacağını merak ettiğim için gözlerimi anlayamayacağı kadar araladım.
Önce bizi izledi bir süre. Sonra gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.
O gözyaşlarını silebilmek için neler vermezdim..
Gözlerimi açmadım çünkü benim uyandığımı görünce tedirgin olacaktı. Büyük ihtimalle şimdi ben uyanmadan sessizce kalkacak..
Dediğim gibi oldu. Kalktı kapıya kadar gitti. Kapıda durdu, bize baktı.. Bişey söyledi. Çok sessizdi ama duymuştum.
"Neden gittin sanki. Bak şimdi böyle mutlu olabilirdik "
Ben de istemez miydim güzelim.. Ama mecburum işte, senin için senden uzak durmaya mecburum...
O odadan çıkınca kızıma daha da sokulup uyumaya çalıştım. Tıpkı handeye benziyordu. Bir şey hariç.. Kokusu.. Benim gibi kokuyordu kızım. Handenin, Dünya'nın kokusuyla uyumayı sevdiğini duymuştum Denizden.. Belki bu yüzdendir..
Daha fazla düşünmeyip kendimi uykunun kollarına bıraktım...
...
-Handeden -
Kahvaltı hazırlamaya başladım.
Ah Tolga ah.. Gitmeseydin şimdi mutlu olacaktık. Sen, ben ve kızımız. Ben sana hamile olduğunu söyleyecektim, sen çok sevinip beni kucağına alıp döndürecektin, evin içinde kahkahalarımız yankılanacaktı...
Sonra ben hamileyken gece gece seni uyandırıp bişeyler isteyecektim. Ağlayıp isteğimin geçmesini beklemeyecektim tek başıma.
Ben düşüncelere dalmışken Tolga geldi.
"Günaydın " dedi.
" Günaydın . Dün gece Dünya'nın yatağında uyumuşsun. "
" Evet ya uyuyakalmışız kı-"
" bana bak! Dünya. Senin. Kızın. Değil. "
" Sinirlenince çok güzel oluyorsun "
" Ay! Ben ne diyorum adam ne diyor. "
Ellerini havaya kaldırdı.
" Tamam sustum "
Kıkırdadım. Sonra Tolga masaya oturdu.
" Gitmeyi düşünmüyorsun galiba "
" Yoo iyi böyle "
" Karın bekler seni. "
" Of Hande "
" On Tolga"
"Onbir Hande "
Şu an benden mutlusu yoktu. Eskisi gibiydik. Ama hemen affetmemem lazım . Benim yaşadıklarım kolay şeyler değil yani..
" Iıı şey ben dünyaya bakayım "
" Kaç sen kaç"
Duymamış gibi yaptım. Dünyayı uyandırmaya gittim.
Gittiğimde Dünya ağlıyordu.
"KIZIM! Ne oldu "
" Ayye, Toyga abi benim.. Benim babam mı? "
BÖLÜM SONU
Sjsjsjsjjjsss bölümü heyecanlı yerde bitiren pislik yazar jdkdk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekle Dedi Gitti...
FanficAşık olduğu adam tarafından, hamileyken terkedilen bir kadın .. "Beni hamileyken hayatta yalnız bıraktı" Peki ya bebeğinin babasıyla komşu olursa? Onunla komşu olurlarsa.. ❄❄❄