i hate Aahil!!!

188 8 14
                                    

Multimedia pic: Aahil a

Aahil jab tak teyar ho chuka tha tab tak baki sab bhi breakfast kar ke bahir ki taraf rawana ho chuke the.
Sab ikathe skyland ki taraf ja rahe the.

Aahil: ye Arjun kesa hei, sala itni jaldi chala gaya- usne pucha.

Alina: wo.. Theek hei but wo abi nei a sakta- wo sad hote hue boli, usne aaj subo hi Arjun ko phone kia tha.

......

Subo ke time .

Alina nei uthte hi Arjun ko call ki.

Arjun: hello

Lina: hey Arju kese ho??

Arjun: kya batau yar muje apni is wakt khosh hi nehi hei- bari kamzor si awaz ai usko.

Lina: kyu kya hua tere Dad kese hei? Aab unki tabiyat kesi hei??- pareshan hote hue puchne laghi.

Arjun: yawr kya batau, papa ki tabiyat bigarti hi ja rehi hei, unki bemari barthi hi ja tehi hei.

Lina: acha sun, peisu ki koi zarurat hui to be jijak bta/

Arjun: nei yar, bas tu dua kar ki mere papa theek ho jaei.

Lina: or, teri mom ki call ai thi , tera puch rei thi meine boldia ki uska cell tuth gea hei or ham 1hafte tak ae ghe.

Arjun: ohh tanks yar sach mei.

Lina: shut up kamine, isme thnks kya baat , chal mei chalti hu.

Arjun: okey

Lina: acha apna bohat khayal rakhna, or honsla rakh sab theek ho gha.

Arjun: okey mei bhi chalta hu.

----------
Aahil: pakka na muje kuch garbar lag rehi hei- ye kehte kehte Aahil ka control nehi raha car pe.

Hassan: AAHIL!!!!!- chilayaa or ek dam se ek tree ke sath ghari tukhra gei .

Talat: sab theek hein!????- usne sab ki taraf dekhte hue bola.

Alina: haan i' m oky!- usne jawab dia- tum log theek ho-

Hassan: haan khuda ka shukar hei mei theek hu.

Talat: shukar hei,, bal bal bach gaye- upar ki taraf dekhte hue bola - arey Aahil kya yar kya hua theek to ho na ???

Hassan: han bro kya hua!? Lagta hei tumhari tabiyat theek nehi hei, utho mei car chalata hu- wo car se nikalte hue bola.

Aahil: no, bro i'm okey mei chala lun gha, sorry dehan hat gaya tha- usne bola.

Talat. Arey yar mereko abi marna nehi hei , mei kawara nehi marna chahta- usne mazak se kaha or sab hansne laghe uski bat par.

Alina: bat mei to point hei yar teri bechari Tehmina ka kya ho gha- Aahil man gaya or usko piche Alina ke sath ja kar bethna para.

Alina nrvs ho gei thi , usko bhi pata nei tha ki kyu, Aahil beth gaya or apni sun glases pehn kar window ki taraf dekhne laga, or Alina usko dekhne laghi.

Alina nei dekha ki uske bazu se khun nikal raha tha or wo pareshan ho gei, ek dam se uska bazu pakar lia.

Alina: oh allah ye kya ho gaya!!!!!- uske bazu ko hath lagate hue boli.

Aahil: auch!! Hath mat lagao yar - usne piche bazu krte hue pucha.

Hassan: kya hua Lina? - usne pucha.

Alina: hospital chalo abi isi wakt- wo pareshan ho gei.

Talat: arey hua kya?- usne piche dekha- ohh Aahil abi laghi kya!? Bataya kyu nehi.?

my perfect boy Where stories live. Discover now