Anna !
Are 17 ani .Este o fata rebela su se comporta ca o rocherita adolescenta.
Este o fire dificila, o fata complicata si rea doar la suprafata, nu vrea ca ceilalti din jur sa-i cunoasca adevarata identitate .
Ea a devenit asa de rea si neascultatoare dupa despartirea parintilor sai .
Ea se certa cu mama ei si mereu ii reproseazca ea e de vina pentru despartirea lor.
Dimineata .
Mama- hei domnisoara tu nu ai de gand sa te trezesti ? e scoala , mai sunt cateva zile ..
Anna-si ce-mi pasa mie de scoala ?Da-o naini si asa mai sunt doar 2 zile ..
Mama- ce-i cu comportamentul tau ?Ti-am mai zis sa nu vorbesti asa..
M-am saturat de comportamentul tau de fetita mica.
Va trebui sa te schimbi sau ..
Anna- sau ce? Mama-Sau te trimit la bunici .
Anna- ce? La satul ala?:O Nu m duc NICIUNDE!
Mama- eu doar ti-am zis , !Ori te schimbi , ori vei pleca!
Anna-Mda ..bine !
Eu am plecat cu prietenii.
Mama- vezi la ce ora vi , nu uita ultima sansa!
Anna plecase , se intalneste cu prietenii si se duc la o petrecere.
Muzica , dans, baieti frumosii ...totul era perfect !
Orele treceau iar Anna se uita intr-un final la ceas" cee? ora 2:O? trebuie sa plec acasa .
Prietenii-mai stai , distractia abia incepe ..
Stia de avertismentul mamei ..dar prietenii au insistat incat ..a rams!
Si de data asta chiar nu a observat ceasu ...