Învaţă să îţi asculţi visele

138 6 0
                                    

Era o seară de Aprilie, anul 2008, Vlad tocmai se mutase într-o casă nouă.Se gândise să exploreze podul.Printre toate vechiturile de acolo, ceva i-a sărit în ochi, era o poză.O poză cu un copil care arată foarte ciudat. Faţă copilului era gălbuie plină de cicatrici şi vânătăi. Pe Vlad îl fascina aceaasta poză atât de mult încât se hotărâ să ia poză şi să o ţină la el în cameră. 

 În prima seară în care a dormit cu poză în cameră, a avut un vis tare ciudat. În vis era vorba despre un copil, care semăna foarte bine cu cel din poză.Copilul i se prezentase în vis că fiind fostul locatar al casei pe nume Dan. Dan îl avertiză pe Vlad să nu între niciodată în cameră de la capătul holului.După ce spuse acestea Dan îi dădu o cheie spunându-i: Vlad!Aici este cheia de la cameră interzisă.Ţi-o dau ţie s-o păzeşti, dar să nu intri niciodată în cameră sau vei regretă. 

 Dimineaţă Vlad se trezi speriat dar era convins că totul a fost doar un vis, până în momentul în care simţi ceva rece şi tare în mână. Când se uită văzu cheia din vis, atunci Vlad s-a speriat. Deşi era speriat curiozitatea îl împinse până la uşă din capătul holului.Părinţii lui Vlad tocmai plecaseră, dar Vlad era hotărât să afle ce era după uşă din capătul holului.Se opri în faţă uşii amintindusi avertismentele lui Dan. "Ai să regreţi dacă intri". Deşi la început ezită, în cele din urmă Vlad bagă cheia în broască şi răsuci de 3 ori.Încet Vlad a deschis uşă...În faţă să erau 3 oameni. Doi adulţi şi un copil, Vlad îl recunoscu pe copil că fiind Dan, băiatul din fotografia găsită. Ceilalţi doi oameni păreau a fi părinţii lui Dan. Cei 3 păreau să se certe rău de tot iar în nervi tatăl lui Dan luă un cuţit şi tăie pe Dan pe faţă.Apoi mamă lui Dan se luă la ceartă cu tatăl aestuia care fiind foarte nervos îi tăie capul.Apoi dandusi seamă că Dan a văzut totul nu a avut încotro şi l-a înjunghiat pe Dan, apoi la cuprins frică de puşcarie aşa că şi-a luat propria viaţă. După ce a asistat la această scenă Vlad se sperie foarte tare dar atunci când încerca să închidă uşă camerei Cadavrul lui Dan veni spre el spunându-i: Te-am avertizat să nu intri în cameră această!Acum va trebui să suporţi consecinţele!" Dan luă un cuţit dar Vlad fu mai rapid şi închise repede uşă. 

 Când părinţii lui Vlad veniră acasă acesta le poveşti cele întâmplate dar părinţii se uitară ciudat la el şi îi spuseră: Dar Vlad...Noi nu avem o cameră în capătul holului. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 30, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Învaţă să îţi asculţi viseleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum