Bölüm-1"büyük haber"

30 2 0
                                    

Hayatim cok karmasik ve isin icinden cikamayacagim bir hal almaya baslamisti. Yaz kapinda gecirdigim o muhtesem andan sonra boyle sorunlarala karsilacagimi bilmiyordum. Isin icinden cikamaz bir hal almaya baslamisti artik. Nereye gidecegimi kimden yardim isteyecegimi bilmiyorum boyle bir sirri kime soyleyecegimi bilmiyordum. Ya hayatimi bitiricektim yada yeni bir hayata basliyacaktim. Sonumun nasil olacagini cok merak ediyorum acaba bir acik kapi bulabilecekmiyim?

Üç yil önce...

Okullarin tatil olmasindan tam iki ay gecmisti ve tatilimi evde gecirmistim tum tatillerde oldugu gibi tatilde bile tatil yapamiyordum varmi boyle birsey?her neyse en azindan kafa dengim olan kankalarim var.Ama malesef annemle tartistigimda kankalarimla takilmak imkansiz oluyordu.Tabi tartismalarimizin buyuk nedeni olan Idil'di.Benden bir yas kucuk mal bir kiz kardase sahibim.Ve durmadan kavga ediyoruz,tamam bazen kacamak isler yaptigimiz oluyor ama onlarida burnumdan getiriyor salak.En ufak tartismamizda anneme ispiyonluyor beni"Anne Öykü sen yokken evden gizlice kacti"diyor ve bende mal gibi ortada kaliyorum.Tabi onun boyle gizli kacamak isleri olmadigindan elmde ona karsi kullanabilecegim koz bulunduramiyorum ve Ìdil bunun farkinda oldugu icin ispiyonluyor seytn Idil.

Evin enbuyuk kizi olmaktan nefret ediyorum ister istemez tum sorumluluk bende oluyor ve yapmayinca sonunda azar isiten ben oluyorum çogu kez. Aslinda arada evin buyuk kizi olmak hosuma gitmiyor degil. O cadi idilden daha fazal harclik aliyor ve ondan daha cok istedigim oluyor nadiren. Ama genellikle kotu. Yav idil tek basina istedigi yere gidebiliyor ve ben tek basima markete bile gidemiyorum annem sagalsun. Nereye gidersem gideyim illaki yanimda idil olacak yok neymis"sana guveniyorum cevreye guvenmiyorum"yaaaa ne demessin ineklerde ucuyordu zaten.

Iste bugunde alisveris merkezine gitmek icin arkadaslarla planlasmistik saçimi at kuyrugu yapip ustume diz ustu bir turkuvaz beyaz ve siyah karisimi bir jile ve kot bir ceket alip Melis'i almak icin evden ciktim ki annemmin camdan bana seslendigini duydum"Oyku gelisi üc ekmek al evde kic ekmek kalmamis" hayret idilde senle gelsin demedi aaa tabi idil arkadasindaydi "tamam" diyip melisin evine gittim kapiyi caldim acar acmaz"tamam sen bahcede bekle bes dakika sonra gelicem"dedi bende "tamam" dedim ve assagi indim.

Melis benim en yakin arkadasim olur annemde cok sever zaten annem tanimasa asla izin koymazdi melisi ve ailesini tanidigi icin onunla gezmeme izin veriyordu. Melis cok iyi kizdir fakat cok susludur fazlasiyla. Birlikte çöpu dokmeye bile ciksak illaki uyumlu olan seyleri giyicek,parfum sikicak,en az bir rumel surup cikacak. Takintili kiz ne yapalim. Takintili felan diyoruzda yani ona birsey diyemiyoruz korkudan cok iyi kavga eder,fazla laf kavgasina girmeden kizin ustune atlar yani cok sahit oldum kavgalarina suana kadar onu dovecek kiz gormedim yanimda badigard tasiyordum.

Yirmi dakika oldu oldu yaa nerde bu kiz daha Ege,Yagiz ve Ahu yu almaya gidicektik tabi melis ve o uc saat suren makyaji. Allahim nerde bu kiz dayanamadim gittim melise bakmaya "Melis lan kizim nerdesin sen gec kaldik"dedikten hemen sonra kapiyi acti ve "tamam tamam geldim" dedi. Ustunde gri alti ipli bir tisot altinda yuksek bel dar bir siyak pantol giymisti saclarini duzlestirmek icin cok ugrasti sanirim cunku saçlari cok kabarik ve kivircik ama burdan bakilinca yalan gibi duruyor harika gorunuyordu herzamanki gibi. Kapiyi kilitleyip anahtari siyak deri cantasina atip assagi indik. Tam arkami dondumki Melis yok allahim yine ne odu. "Melis" diye bagirdim. Apartmandan boguk bir ses gelerek"tamam hemen geliyorum" dedi. Iceri girdim ilk uc adimi cikinca Melisi fark ettim egilmis ayakkabi bagciklarini ozenle ve yavasca bagliyordu. Saka olmali tuttum kolundan cektim " baslatma sanada ayakkabinada gec kaldik diyorum sen hâlâ oyalaniyorsun"dedim ve disari ciktik "Tamam Öykü bak gidiyoruz iste" nihayet. Dedikten sonra telefonumun caldigini duydum ve hemen kim olduguna baktim arayan Yagiz di direk actim."Alo Öykü nerdesiniz siz unuttunuz beni saat 12:00 da gelicez demistin saat 12:35 " dedi. Sesi cok sinirliydi ve hemen "tamam geliyoruz Öykünun hazirlanmasini bekledim" dedigimde öyku karnima bir dirsek gecirmisti "Tamam sizi bekliyorum " dedi ve telefonu kapatti. Telefonu cebime koyarken melis"neden beni bekledigink soylen simdi ne kadar umursamaz bir kiz oldugumu dusunecek" dedi zaten oylesin. "Yok ya ne alaka o kadar detayli dusunmez biliyorsun oda senden hoslaniyor katlanir boyle seylere zaten onu dedikten sonra birsey demedi sen oldugunu duyunca hemen sakinlesti ve tamam dedi yani sorun yok okadar ince dusunup abartma" dedim. Meliste Yagizda birbirlerinden hoslaniyorlardi fakat ikiside birbirlerine acilamiyorsu. Melis bes aydir Yagizin ona acilmasini beklerken, Yagiz ise dogru zamani bekliyordu.

HAYAT DEDÌGÌNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin