Curiozitati

207 14 7
                                    

                  Am vazut ca povestea mea  a atras cativa cititorii . Sper sa va placa si partea aceasta . ^_^

                   M-am dus , l-am luat pe Ethan de la masinute si-am pornit-o spre casa .  M-am spalat , am luat pe fuga  un suc si-o pizza  s-am mers glont in camera la computer.  Mi-am deschis Facebook-ul si Twitter-ul  dupa care am intrat si pe un blog unde se vorbeste doar despre mine .  Ramasesem masca . Acolo era un articol cu titlul : " Violeta le-a sarit directionerilor in ajutor la deschiderea noului parc de distractii din Anglia " si  mai multe poze cu momentul cand ii scoteam pe baiestii din piscina .  Mama a venit instantaneu cum a auzit semnalul (tipatul meu de cioara) si inevitabil si Ethan . Acestia au spus ca este imposibil sa nu stiu ca aceia formeaza trupa One Direction si ca ar trebui sa ma ies prin lume . Da , da , cu siguranta .

                  In casa 1D .

 - Cred ca m-am indragostit . 

- Zayn  ai iubita , ai uitat ? 

- Si tu Louis . Dar mi se pare ca tu ai ramas cel mai mult cu gandul la ea . i-a spus Zayn nervos .

- Ba nu . i-a raspuns el scotand limba la Zayn .

- Era asa perfecta . Atat de frumoasa, ma ? 

- Harry daca te aude Taylor  te omoara pe loc si-o sa si scoata melodie pe baza asta . l-a avertizat Zayn. 

-  Era superba . 

- Da , chiar era . l-a urmat Louis . 

- Nesimtitilor ! Voi  aveti iubite si va uitati la ea . Daca o gasesc este doar a mea , clar ?  le-a spus Niall in timp ce se indopa cu inghetata .

- Cum o chema-o ? a intrebat Harry  uitandu-se pe pereti .

- Violeta . a spus Liam . 

- De unde sti tu Daddy ?

- Louis , taci si uitate aici ! i-a spus Liam facandu-i semn sa vina la laptop .

- Cea mai aparut pe internet ? l-a intrebat Zayn . 

- O  poza cu ea si cu noi cand ne ajuta azi . i-a raspuns Liam . 

- Dati-va de aici ! Vreau s-o vad . a tipat Harry disperat . 

- Harry , o sunt pe Taylor si te spun . l-a avertizat Niall din canapeaua in care manca inghetata. 

- Sun-o ! a spus fericit . 

- Se pare  ca este o vedeta din Romania , dupa cun spun cei de la NewNews. Violeta Apostol . i-a informat Liam pe baietii . 

- Ce nume frumos . Liam , unde sta ? 

- Harry , netul stie tot , nu creierul meu . 

- Cauta atunci !  au tipat baietii la el .

- Hooo ! Indragostitilor care mai steti ! Caut acum . 

-  Mai repede ! 

- Niall , vrei un limpumn ? 

- Nu . a spus el afundandu-se si mai mult in fotoliu .

- Locuieste in Romania  deoarece parinti ei sunt romani  dar de 2 ani s-a mutat in Anglia . 

- Adica aici ? a intrebat Niall confuz.

- Clar . I-a inghetat creierul . a spus Harry . 

- Este o cantareata  de 19 ani cunoscuta in Romania si Italia .  

- Are iubit ? l-a intrebat Niall in timp ce cauta prin frigider. 

- Da . Pe Justin Bieber .  l-a mintit Liam . 

- Pe ala ?  Pacat de ea !

- Conteaza ca are 19 ani si nu peste 21 . a spus Harry batand din palme . 

-  Pai  , numai de babe ai avut parte . a ras Louis de el .

- Baietii ne mai informam de ea sau il inchid ?

- Liam  , esti nebun ? Sigur ca ne mai informam .  a tipat Harry la el din baie .

La mine in acasa  toata lumea era agitata . 

 - Vio , cum sa nu-i recunosti ? 

 - Mama , eu nu ma uit decat pe blogul asta cand intru pe internet . Si asa merge greu . 

- Aici are dreptate . a intervenit Ethan .

- Si acum ? a intrebat mama. 

- O sa-mi scriu pe Twitter parerea . 

- Vezi ce scrii !  

- Okay ! Pa !

- Pa !  Suntem in bucatarie . Hai, Ethan ! 

   Am deschs fereastra cu Twitter-ul si-am inceput sa scriu .     In casa baietilor :

-  A scris pe Twitter !

- Da ? Ce anume ? Liam !  I-a stai , de unde ai tu Twitter-ul ei ?

- De la sursele mele sigure . i-a spus Liam facandu-i cu ochiul lui Harry .

- Bine . Citeste ! 

 Sper ca va placut . Maine o noua parte. Poate voi avea si comentari la partea aceasta . :) V-am pupat !:*:*>:D<

♠ O iubire adevarata ♠Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum