Evet sıkıcı günlük bugün normaldi ..Gine :d öf hiç yazasım yok en son hatırladığım şey mal ,ezik ,salak ve bir gün ışığıydı üzgünüm hayat zor bazen disiplin bazen ise ceza bazen okul bazen kavga bazen popilerlik bazen eziklik ve bazen ise şehit bazen ise iç dökmek evet doğru duydunuz iç dökmek şu an yazdığım her şey gerçek evet insan bu her kabahati var, öleni var, sevgisi var ,acısı var, korkusu var vb çok şey tabii her şey bir yere kadar ya toprakta çıktık toprağa gideceğiz. Eyer arkanızdan konuşuyorlar ise boş verin konuşsun kimseyi takma ağzı olan konuşuyor senin hayallerin var UNUTMA .. Veya sevgilin mi gitti ? depresyonda mısın ? o zaman en önemlisi benim olan ellerin şimdi neden ellerin ? de bu sana yeter . Ama unutma bazen gidince insan oğlunun pişman olacağı çok şey var . Mesela ben pişmanım .Neden mi ? çünkü annemi ve kardeşlerimi koruyamadım annem yaşadı kardeşlerim öldü bu benim suçum çünkü ben anneme iyi bakamadım üzgünüm anne . İyi dost edinemedim o yüzden şu söz darp eder . Tilkinin canını parlak postu insanın canını kahpe dostu alırmış .. vede şu söz . Rakını sahtesi insanını kahpesi vurur .. evet ben çok kötü bir şey yaptım sen aynı duruma düşme biliyorum sıkıldın okumayacaksın , sıkılacaksın ama yıllar, günler,aylar sonra bunu okuyunca ben bu dünyadan çoktan göç edeceğim elveda dünya diyeceğim üzüleceksin veya bu ne be diye atayacaksın ama gün gelir kıyamet kopar ama ben orada olmam biliyorsun evet sıktım seni herhalde elveda dünya elveda görüşmemek üzer bir daha ..
Umay BALTA
------------------------
08.05.2016