Kapitola třetí: Wrong file

27 2 0
                                    


Víkend se na Rhysův vkus přehnal až moc rychle. Vlastně si ani neuvědomil, co bylo za den, než otevřel svůj laptop, aby zjistil, že už je neděle večer. A co bylo ještě horší, ani nezačal se svým novým reportem, jenž mohl přepsat jen díky velkorysé nabídce Mr.Lawrence. Rhys si slíbil, že na novém reportu bude pracovat hned, jak se vrátí z páteční lekce, ale věci se tak trochu vymkli z rukou.

Věci jako rozbité vodní potrubí v jeho ubytovně, kam se celý den nemohl dostat, když se ho snažili spravit. A pak přišla sobota, kdy musel sušit svůj koberec fénem na vlasy, kvůli zmíněnému prasklému potrubí. Rhys si byl jistý, že mu to shrbení z čistění zůstane po zbytek života. Protože to opravdu bolelo.

Ale Rhys věděl, že když se do toho pustí hned, zvládne report dokončit včas a odeslat ho Mr.Lawrencovi ještě před tím, než půjde spát. V horším případě by ho odeslal hned brzy ráno. Každopádně věděl, že tahle noc bude dlouhá.

Rhys si opatrně srkl jeho kávy, promnul si ramena, otevřel nový word dokument a začal psát. Naštěstí si pamatoval ty nejdůležitější části jeho reportu, ale tentokrát chtěl aby byl perfektní. Ještě více než předtím za něj chtěl dostat tu nejlepší možnou známku. Chtěl na Jacka zapůsobit.

Pousmál se, když si připomenul jejich malou páteční konverzaci po přednášce, Jackova slova rezonující v Rhysově hlavě. Jackovy se ve skutečnosti Rhys líbil, chtěl, aby byl jeho nejlepším studentem. To v jeho hrudi vyvolalo plamen, lehké zčervenání v jeho obličeji.

A pak se zastavil.

"Pane Bože, co to se mnou je?" Zamumlal si Rhys pro sebe a přitiskl si dlaně na obličej. Studený kov jeho pravé ruky mu pomohl vrátit se zpět do reality. Uvědomil si, že tohle by ho nemělo dělat tak šťastným.

Odtáhl ruce od jeho obličeje a poplácal se po tvářích, "Blbče, blbče, nech toho."

Tahle celá věc se sexy, okouzlujícím a chytrým učitelem začínala být pro Rhyse klišé. Bylo to jako byl znovu na střední. Bože, na střední nebyl už skoro osm let, tohle nebyla správná chvíle na to, být zase nějakým hloupým školákem a špatně se zamilovat. Zatřásl hlavou, protáhl si ruce a vrátil se zpět do práce. Potřeboval to dokončit.

Celý spis si přečetl znovu nejméně dvakrát. Jeho unavené oči teď jen slova spíš přeskakovaly, než četly. Když už konečně dopisoval poslední slova reportu, byly skoro dvě hodiny ráno, Rhysovo zívnutí připomínajíc mu pozdní hodinu. Ale konečně to dodělal. Skutečně report dokončil.

"Dobře," Vydechl Rhys, směřujíc svou pozornost na kočku, ležící v jeho klíně. "Na tenhle report už kafe nevyleješ, Minx. Ne dnes, slečno. Tak a teď to pojďme odeslat, ať už můžeme jít spát..."

Rhys se natáhl do jeho modré brašny, aby vytáhl žlutý lepící papírek. Odhodil tašku na postel a otevřel nový email.

"Jen tohle přiložit..." Rhys zamumlal a zhluboka zívl. "Ještě nadepsat....Aaaaa odesláno."

Rhys pozoroval, jak se email odesílal k Mr.Lawrencovi, protáhl se a zasténal, "Doooobře, Minx, vypadá to, že dnes nejlepším studentem Mr.Lawrence zůstávám. Dobře já, huh?"

Neuběhl ani moment a zvuk zacinkání okamžitě Rhyse upozornil. Dostal email. Mohl to být Jack? Rhys svráštil obočí a znovu se naklonil ke svému laptopu.

Rozhodně t byla odpověď na jeho email,který mimochodem poslal ani ne před minutou. Jack byl pořád vzhůru a odpověděl tak rychle?! Co to sakra.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 11, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

College Daze- Český překladKde žijí příběhy. Začni objevovat