Prvi dio

10.6K 216 30
                                    

Umorno sjedim na stolici jer sam upravo zavrsila trening. Bilo je bas iscrpljujuce. Inace treniram fudbal. To me tako opusta. Uz fudbal zaboravim na sve. Mnogi govore da cure ne mogu igrati fudbal ali ja sam kapiten svoje ekipe. Ah zaboravila sam da se predstavim. Zovem se Viktoria i imam sedamnaest godina. Treci sam razred gimnazije. Trenutno nemam decka. Uzivam sama dok jos mogu. A ovdje ga i nemozes naci. Svi su totalni kreteni. Samo gledaju u sise i guzicu. Pogotovo kapiten muskog fudbalskog tima, Stefan Popovic. On je zavrsna godina i ima devetnaest godina. Pao je godinu. Moglo bi se reci da je glavni u drustvu. Cure ga obletaju sa svih strana, a on ih odjebe nakon jedne noci. To je odvratno. Ali da se mi manemo njega. On je nebitan.

Uzela sam svoje stvari i izasla napolje. Po mene treba doci brat Viktor koji ima dvadeset i pet godina. Ima curu Valentinu. Poslala sam mu poruku da brzo dodje. Ubrzo je dosao s svojim bijelim Range Roverom. On radi u banci. Otvorila sam vrata i usla.

,,Hej sis, kako je proslo?''

,,Dobro. Trener nas je izmorio.''-polako je krenuo ka njegovom stanu. Nasi roditelji zive malo izvan Beograda a ja zivim s Viktorom u centru Beograda. Do tamo nam nije trebalo dugo. Sada se valja penjati do cetvrtog sprata jer nema lift a ja sam mrtva. Boze! Usla sam u stan i uputila se ka svojoj sobi. Sva soba je bila u tonovima crne i plave. Znam da cure pretezno vole rozu, crvenu i te zenskaste boje ali moje boje su crna,plava,siva i bijela. Uzela sam trenerku i majicu i krenula na tusiranje. Ja se na dan istusiram bar dva puta. Bez tusa ne bih izdrzala ni jedan dan. Voda me opusta. Najvise volim da pjevam pod tusem gdje me niko ne cuje jer nemam lijep glas. Nakon pola sata sam zavrsila te izasla u dnevni boravak. Viktor je gledao fudbalsku utakmicu.

,,Tko igra?"

,,Real Madrid-Barselona"-brzo sam sjela na kauc i krenula gledati. Ja navijam za Barselonu. Omiljeni igrac mi je Neymar. Trenutno vodi Barselona. Messi je dao gol. Nakon pola sata, naravno da je Barselona pobijedila.

,,Stefane, mogli smo veceras do grada. Zovnut cemo i nase drustvo. Ionako je petak, nema skole. Molim te. "-molila sam ga. Ja ne mogu sama da idem jer nisam punoljetna. Jos samo dva mjeseca. Pogledala sam ga onim tuznim okicama.

,,A kada me tako pogledas ne mogu odoljeti. Ici cemo. Ti sve sakupi.''-zagrlila sam ga jako. Ja njega jednostavno obozavam. Iako je razlika u godinama velika, on mi je podrska u svemu. Brzo sam ustala i uzela svoj Samsung galaxy core 2 i poslala poruku Moniki(moja najbolja drugarica):Veceras izlazimo, idemo s Viktorom. Pozovi i ostale molim te. Pusa.

Ostavila sam gelefon i otisla u sobu da vidim sta cu da obucem.
Haljinu definitivni necu. Nikada nisam pa tako ni sada.

Stefan p.o.v.

Sjedim u sobi i listam po instagramu sta ima. Gledam slike i naidjem na jednu malu. Kapiten je zenskog tima. Mala je zgodna kao sami vrag. Taman po mom ukusu. Visoka, zgodna i jos igra fudbal. Veceras cu sa svojom ekipom izaci u grad. Nisam se dugo napio i dobro proveo. U skoli sam jedan od najslabijih ucenik ali zaboli me. Prijatelji me prihvataju ovakvog kakav jesam. Obozavam da pravim provesorima smicalice i da ih zajebavam. Pogotovo profesoricu matematike.

Oko devet sati sam se spremio. Obukao sam crne uske farmerke, tamno plavu kosulju koja je do pola otkopcana i duboke adidas crne patike. Naspricao sam se parfemom i izasao. Usao sam u svoju bebicu, BMW x6 i odvezao se do kafica gdje sam stalni gost.

Viktoria p.o.v.

Do osam sati sam malo spremala sobu a onda sam se otisla istusirati. Kada sam zavrsila sa tusiranjem, otisla sam se obuci. Kao sto sam rekla, ne volim haljine tako da sam obukla vrlo kratak teksas sorc, na to sam utrpala crnu kosulju a na noge sam obula crne stikle. Uz sve to sam pustila kosu i uzela zlatnu pismo torbu. Od sminke samo sjaj za usne i maskara.

Izasla sam u dnevni a Viktor je bio u bijeloj majici, crnim panzolama i adidas patikama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izasla sam u dnevni a Viktor je bio u bijeloj majici, crnim panzolama i adidas patikama. Kosu je podigao na gore.

Love the bad guy✔Where stories live. Discover now