"Yeni hedefimiz Justin Bieber"
Ağzından çıkan sözle gözlerimi irice açtım . Ne saçmalıyordu bu ?
"Ne saçmaladığının farkında mısın sen ? "
Söylediğim sözle bana bakıp alaycı bir biçimde gülümsedi .
"Farkındayım tabikide bebeğim." Sinsice gülümsüyordu .
"Justin Bieber olmaz Derek ! Bu çok tehlikeli ."
Sinir katsayılarım gitgide artıyordu . Ne saçmaladığının farkında değil bu herif .
Hala aynı alaylı gülümsemesiyle bana bakıyordu . Bu herif beni sinir etmek için mi geldi bu dünyaya ?
"Dediğimi duydun Dora . Sakın bana karşı gelmeye kalkma . Sonuçlarını bilirsin bebeğim !" deyip göz kırptı . Lanet olsun sana Derek !
"Nasıl yapacağız " diye tükürerek konuştum.
"Kural basit . Dişiliğini ve güzelliğini kullanacaksın bebeğim" dedi. Sanki dünyanın en belirgin şeyini söylüyormuş gibi .
Derin bir nefes aldım . "Nasıl gireceğim eve ? " tuttuğum nefesi bıraktım .
"Bir hayranmış gibi gireceksin . Kaç koruma var bilmiyorum ama onları atlatmasını başarıp Bieber'ı bir şekilde kendine bağlayacaksın" bana hükmeder tarzda konuştu . Nefret ediyorum senden .
"Peki ama bu son Derek . Bu görevden sonra artık ben yokum " sinirle soludum . Kafamı kaldırıp Derekle gözgöze geldiğimde nefret dolu bakışlarıyla karşılaştım . Ne yani Derek beni yanında mı istiyorsun bebeğim!
"Hayır Dora bu izni sana verdiğimi zannetmiyorum" . Yüzüme tükürürcesine konuştu adeta . Sinirini saklamıyordu . Hatta gitgide daha fazla sinirleniyordu .
"Benden daha güzelleri var dışarıda Derek " diye sakinde söyledim . Onu daha fazla sinirlendirirsem kötü şeyler olabilirdi .
Yavaşça yanıma yaklaştı . Yüzünde sinirlendiğine dair en ufak bir his yoktu . Yaramaz küçük çocuklar gibiydi . Beni belimden kavradı ve dudaklarıma nemli bir öpücük kondurdu . Tanrıım ! Derdin ne senin Derek ?
"Ama ben seni istiyorum bebeğim " diyip fısıltıyla konuştu . Bu çok ... baştan çıkarıcı .
Kendimi onun kollarından kurtardığımda gözlerimin dolacağını hissettim . Güçsüzlüğümü ona belli etmek istemiyordum . Kendimi toparlamaya çalışıp "Git buradan Derek " dedim . Lanet olsun sesim titremişti .
"Peki bebeğim sen sakin ol yeter ki " dedi ve bana son kez göz ucuyla bakarak uzaklaştı.
Koskoca depoda yalnız başıma kaldığımda düşünüyordum . Bunca pisliğini ,bunca zararını görmüş olmama rağmen bu adama hala neden aşığım ?
İlk hikayem umarım beğenirsiniz eğer okuyucu olursa bölümleri seri seri paylaşırım :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYGUN
Mystery / ThrillerHayat size çok büyük oyunlar oynuyor . Bu oyunu yenebilir miydiniz ? Hayat karşısında şansınız yok gibi gözüküyor . Ama ya varsa ? Bu oyunu yenip sonunda huzuru mu seçerdiniz yoksa bu oyuna hiç başlamayıp daha da dibe batmayı mı ? Bence denemeye değ...