'+18'Hamileyim"8"

3.2K 180 64
                                    

Ali'nin ağzından:

Ne diyeceğini sabırsızlıkla bekledim.Bana boğuk ve soğuk bakıyordu.Korkuyordum.Yutkundu büyükçe.Nefes alış verişi yavaşladı.Yaklaştı dudaklarıma...

"Ben üzgünüm..."

"Niye?"

"Bi daha görüşmeyelim..."

Aldığım darbe ile sarsıldım.Yerle bir oldum.Sanki bir ağaçtım ve köklerim sızlıyordu.Boğazım kurudu.Yutkunmaya çalıştım ama olmadı....Kaşlarım çatıldı yavaşça...

"Niye?"

"Farkında değil misin?İkimiz de manyağız!Sen Didem'i unutmak için benimle yatıp kalkıyosun bense Emre'yi unutmak için seninle sevişiyorum.Manyağız biz!"

"Ben Didem'i unuttum..."

"Hı?"

"Yani şey sen unutturdun."

"Bak işte yanılıyoruz.Benim tedaviye ihtiyacım var görmüyor musun?!"

"Çık dışarı..."

"Bi daha görüşmeyelim Ali..."

Banyodan yavaşça çıktı.Oturdum fayansa titrememle...Tebessüm ettim.Her şey güzeldi.Onunla yaşadığım her an...Onunla aldığım her nefes...Belki de bir daha görüşmememiz daha iyidir.Belki de benim de Didem için savaşmam gerekir...

Selin'in ağzından:

Bir daha görüşmemeliydik.Ben Emre'ye olan hırsımdan her gün bir başkasıyla beraber olamazdım.Hatalıydım.

Dışarı çıktım.Derin bir oh çekip titreyen çantamı açtım.Dostum İpek arıyordu.

"Ya kızım Selin nerelerdesin!!?"

"Gel beni al."

"Ne?"

"Adresi atıyorum gel beni al."

"İyi peki."

Bir banka oturdum.Geçirdiğim zamana baktım.Ali'yi düşündüm...

Onun vücudu hatrımdan çıkmıyordu...Sanki onu çok hatta çok çok özledim.Ha yok artık!Daha yeni tanıştığım bir sima!Ama çıkmıyordu işte aklımdan...

Gelen korna seslerinin ardından bile dalgınlığımdan kurtulamadım.Hala yerdeydi gözlerim.

Omzumda hissettiğim sıcaklık ile korktum.

"Hiiihh!"

"Selin benim ben İpek!"

"Şey ya dalmışım."

"Farkettim.Hadi ya yokluğumda neler oldu hepsini anlatıcaksın."

"Neler olmadı ki.Her şey boka sardı."

"Emre mi?"

"Yok ya bu defa o değil.Bu defa bizzat ben."

"Hmm.E hadi gel."

Arabaya bindik.Nereye gitmek istediğimi bilmiyordum.

Ali'n ağzından:

Otelden çıkışımızı yaptırdım.Selin Hanım ın yapmadığı işleri imzaları dosyaları her bir boku da ben yaptım!Hayatımdan çıkarken bile bi işe yaramadı.

Telefonumu uçuş modundan çıkarıp rehbere baktım.Didem i aramak istiyordum.Selin'e kızgındım.Hem de çok!

"Alo Didem!"

"Efendim Ali?"

"Gel."

"Hı?"

"Sana mesaj attığım yere gel."

YANIYOR İÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin