Ulazim u kafic gdje se osjeti miris duvana i alkohola. Vec ih je bilo dosta pijanih. Prilazim separeu kojeg smo iznajmili a tamo su Maja, Marija, Adrian, David i Monika. Viktor i ja smo naknadno dosli. Inace Marija i Adrian su u vezi vec tri mjeseca.
-Hej ljudi. Zabavljate li se?-upitala sam te sjela kod Monike. Ona je na sebi imala usku zlatnu haljinicu i bas visoke crne stikle. Ne razumijem neke cure kako i tome mogu hodati. Ja se u skolu bas i ne sredjujem. Pantole, majica nekada kosulja i to je to. Neke cure obuku bas usku majicu i kada prolaze pored nekog ljepseg momka spusta je dole samo da ih primjeti. To je tako jadno. Malo mi ih je zao.
-Super je. Ali oko jedanaest je prava zabava. Idemo plesati?-povukla sam je za ruku ka plesnom podijumu. Bila je pjesma od Fantastik benda-Usne od adrenalina. Moja omiljena pjesma je od Lexington benda-Potrazi me. U toj pjesmi nekako pronalazim sebe.
Nakon duzeg vremena krenula je spora pjesma. Od SARS-Lutka. Ja nisam imala s kim plesati tako da sam krenula ka ostalim ali me sprijecila jaka muska ruka. Ovo je sigurno neki pijani kreten. Okrenula sam se i kao sto sam rekla ugledala najveceg zenskarosa. Otrgnula sam ruku i krenula ali me njegov glas zaustavio.
-Ajde ljubavi samo jedan ples. Nista ti nece biti.-napmrstila sam se na njegov naziv. Iako nisam htjela, moje tijelo je jednostavno krenulo ka njemu. On se nasmijao i stavio svoje ruke na moj struk a ja svoje na njegov vrat. Njegove ruke su se polako pocele spustati ka dolje. Ah kreten.
-Stefan mici ruke ili cu otici.
-U redu.-vratio je ruke u stari polozaj. Nakon sto se pjesma zavrsila, odmakela sam se od njega i krenula ka drustvu. Sada je oko pola dvanaest a unutra je bas zagusljivo. Ja ne pijem. Kada izadjem, uzmem samo kolu ili neki drugi sok. Prisla sam i sapnula Viktoru da cu malo izaci. Klimnuo je glavom i ja sam krenula napolje. Malo je pohladno jer ipak drugi mjesec je a ja samo u vrlo kratkom sorcu. Otisla sam do jedne klupe i izvukla iz torbe kutiju cigara. Da da, ja pusim iako imam sedamnaest godina. Za to niko ne zna pa cak ni Viktor. Krenula sam pusiti prije nekoliko mjeseci. Zapalila sam je i stavila u usta.
Cujem suskanje iza sebe i malo se prepadnem. Sta ako je neki pijanica? Polako se okrenem i kada vidim tko je ispustim izdah za koji nisam ni znala da ga imam. Brzo sam bacila cigaru da je ne vidi. Prisao mi je i sjeo pored mene.
-Koliko znam, nisam te zvala da dodjes. Tako da produzi do svojih lutkica.
-A sto? Da nisi mozda ljubomorna na sve koje su oko mene?-molim? On je poludio boga mi.
-Na koga? Na one kretenke koje hoce da dobiju tvoju paznju? Nemam zasto biti ljubomorna jer tvoju paznju ne zelim nikada.-rekla sam mu istinu. On je samo umisljeni kreten koji misli da se citav svijet vrti oko njega.
-Vidim da si nesto nadrndana zato te vise necu nista pitati. Nego otkad pusis?
-Rekao si da nista neces pitati. I ja ne pusim.
-Jok moja baba pusi.-to se njega ne tice. Moj je zivot i radit cu s njega sta ja hocu.
-Ne interesuje te. Moj zivot moja stvar. Gledaj svoja posla.
-U redu, vidim da nisi za razgovor. A jesi li mozda za neku igru?-nasmijao se zavodnicki a ja sam mu istog trena opalila samar da mu je moja ruka ostala na obrazu. On ce mene jesam li za igru.
-Seljacino retardirana.-ustala sam. Prisao je i stao naspram mene. Sta ce sada uraditi?
-Kao prvo, nemoj sucajno da ti je ovo palo na pamet. Nikada me zensko nece udarati...
-Za sve postoji prvi put.-nasmijala sam se jer sam ga prekinula u sred recenice.
-Kao sto sam rekao nikada me zensko nece udarati. Kao drugo znam da to zelis.-kako se usudjuje.
-Mama ti to zeli. Dovidjenja moronu.-zaobisla sam ga i krenula unutra kada me je in povukao tako da sam skoro pala. Privukao me je sebi i naglo spustio usnice na moje(slika kao gore). Nije me pustao. Kreten se dobro ljubi. Ali ne mogu vjerovati da sam svoj prvi poljubac dala nekom kretenu. Svom snagom sam se odgurnula od njega i otrcala unutra. Napolju sam se bas dugo zadrzala. Uzela sam jednu orbit zvaku da se ne osjete cigare. Prisla sam im i za stolom su bili samo David i Viktor.
-Sto si se zadrzala toliko? Jel sve u redu?-sjela sam pored Viktora i naslonila glavu na njega. U moje misli je zalutao crnokosi momak i onaj poljubac. Imam toliko pitanja a jedno od njih je zasto me je poljubio? I da li sam ja jedina koja ga je odbila?
-Dobro sam samo mi se spava. Hocemo li brzo ici?-pitala sam zijevajuci. Hvala bogu sutra je subota i nema skole. U ponedjeljak odmah imam kontrolni iz hemije koji je mnogo tezak. Ponekad se i pokajem sto sam upisla gimnaziju.
-Pa mozemo ici. I meni je dosadilo. Samo moramo ovim reci.-pogledala sam prema Davidu a on je mrtav pijan. Galva mu je na stolu. Ustala sam i otisla do Monike da joj kazem. Prisla sam joj i rekla:
-Mon, Viktor i ja odosmo. Meni se spava a njemu dosadno. Vi ostanite.-ona je punoljetna kao i ostali. Ja sam najmladja. Vratila sam se kod Viktora te smo krenuli ka njegovom autu. Sjela sam na sjedalo i skinula stikle jer me noge ubijaju. U toku voznje osjetila sam da mi se oci polako sklapljaju te sam zaspala.
Kroz san cujem Viktorov glas kako me budi.
-Viki ajde ustani stigli smo.-a ne mogu hodati.
-Ajde ponesi me molim te.-nasmijao se i uzeo me u narucje jer nisam puno teska. Zakljucao je auto i krenuo da se penje ka stanu. Ja mu i nisam puno teska jer je svaki dan u teretani i vjezba. Ima velike misice i plocice. Sutra bi Valentina trebala doci. Kada smo stigli ispred vrata, spusto me je i otkljucavao stan. Usla sam prva i uputila se ka mojoj sobi. Odmah sam se skinula i krenula skidati maskaru. Nakon toga sam se otisla istusirati jer se na meni osjeca miris alkohola. Fuj. Posle tusiranja sam obukla svoju crnu pidzamu i bacila se na krevet. Brzo sam zaspala.
Budi me telefon. Tko je sada ovako rano? Uzela sam telefon i bio je nepoznati broj. Ipak sam se javila.
-Halo. Tko je to?
- Ja sam, ..........-otkud? Kako?
Hej ljudi ovo je moja prva prica i nadam se da ce vam se svidjeti. Votajte, komentarisite. Unaprijed hvala.
Ovaj dio zelim da posvetim svojoj najboljoj drugarici Tamara_Malinovic18
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?