40-Siyah Aytaşı Labradorit

146 5 0
                                    


Saren'in doğum günü için bir hediye düşünüyordum. O sıralar gördüğü rüyalar artmıştı ve vizyonlarda alıyordu. Kullandığı Lidekle'nin de etkisi olmuş olabilir. Belki daha da arttırmıştır. Bu yüzden görülerinin vizyonlarının daha net ve anlaşılır olması için Garnet almayı düşündüm. Garnet diğer adıyla Lal yani dilsiz demekti. Gaipten haber bilgi veren taş olarak geçiyor. Ama bu özelliğini çoğu kişi bilmiyor. Avaloy da aramama rağmen bulamamıştım. Bu yüzden Sarene sordum. Her dileğini gerçekleştiren bir ayna mı istersin yoksa her yazdığını gerçekleştiren bir defter mi? veya vizyonlarını arttıran netleştiren kutsanmış bir kolyemi. Tabi her şeyi gerçekleştirmenin de bir sınırı var :D Oda kolyeyi tercih etti. Avaloyda olmadığı için Asitane'ye gittim. Maalesef orada da bulamadım. Ama labradorit çok dikkatimi çekmişti. Sarene iyi geleceğini düşünerek onu aldım. Temizleyip kutsama işlemine başladım. Dolunaya 1 hafta vardı. Niyetim dolunay ışığında son kez kutsayıp sıfır noktasında vermekti. İlk 6 akşam kolye balkonda asılı kaldı. Her akşam elementlerin pentagram çağırımlarını yapıp hem kutsadım hem de enerji yükledim. Aya bakıp enerjisini topladım ve taşa aktardım. Speller tabiki olmazsa olmazı. Gözlerden kalbe kalpten ellere Ayın gücü aksın ellerimden çembere... 6. akşam kutsamayı yaptıktan sonra sabah güneş doğmadan kolyeyi aldım ve kırmızı kadife kumaşın içine koyup güneş ışığından sakladım. O akşam dolunay vardı bu yüzden tüm gücün dolunaydan gelmesi gerekliydi. Sıfır noktasına gittim ve iskele babasının üzerine pentacle ve bazı semboller çizerek ortasına taşı yerleştirdim. Taşı yıkayıp temizledikten sonra bir daha hiç çıplak elle taşa dokunmadım. Benim enerjimle kirlenmesini istemiyordum. Sahibine ait olmalıydı. Yaklaşık 45 dk boyunca meditatif bir halde dolunayın enerjisini taşa yönlendirdim. Hem sıfır noktasının enerjisi de işime yarıyordu. O sırada Saren geldi. Onu biraz daha bekletip son rütüşleri yaptıktan sonra "Kolyeni alabilirsin direk boynuna tak Doğum günün Kutlu olsun!" dedim. Labradorit tahminimden çok çok daha fazla etki göstermişti. Hatta Saren vizyonlardan rahatsız olmaya başlamıştı. Çünkü gözleri açıkken vizyon almaya başlamış. Bazen de sanki o olayı gerçekten yaşıyor gibi oluyormuş. Bedensiz varlıklar tarafından da bir kaç kez rahatsız edilmişti. Ama kontrol etmeyi deniyordu. Benimde tavsiyem bu yöndeydi. Ve zamanla görüleri azaldı. ilk zamanlarda olduğu gibi patlama şeklinde vizyon almıyordu.

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin