Evet Meleklerimm burada yeniyim yani ilk denemem sayılır okuduktan sonra düşüncelerinizi yoruma bekliyorum. :)
Hafif bir esnemeyle uyandım. Saat 6 ya yakındı annem beni uyandırmaya gelmeden hemen uyumalıydım annem 6:15 gibi uyandırmaya geliyor ve bu 15 dakika benim için çok kıymetli.
-Melisss sen hala yatıyor musuun?
Evet bu gelen annemdi. Yine söylenip duruyordu. "Sen yine geç kaldın arkadaşların dışarıda seni bekliyorlar. Onlara saçını topladığını söyledim. Çabuk ol hey Allahım..."
Yerimden sıçradım resmen o nasıl bağırıştı öyle. Kalktım annem apar topar ağzıma bir şeyler tıkıştırmaya çalışıyor ben de kıyafetlerimi giymeye çalışıyordum. Sonunda annemi dinleyip vakit kaybedeceğime daha çabuk hazırlanabileceğimi söyledim ve bana sinirlenip odasına gitti. Yine sinirlendirdim galiba Esma Sultanı bu arada babamla ben anneme Esma Sultan deriz. Ben uzun ve düz olan saçlarımı taradım. Uçlarını hafif dalgalandirdim elimle dağıttım ve dogal bir görünüme kavuştu. Kahvemi içtim bu arada sabah saat kaç olursa olsun sabah mutlaka kahvemi içerim. Telefonumu elime aldım. Tam 18 tane mesaj vardı. Ve saat baya geç olmuştu. Mesajlarin hepsi arkadaşlarımdandı ilk mesajlar biz artık gidiyoruz tarzındaydı ama son mesaj Aman Allahım !
Evet perşembe günü sınavım olduğu fazla yazamadım. Lütfen oy verin eğer yorum ve oylarda istek görürsem ikinci bölümü kısa sürede yazarım ;)