Markodban - 16.

2K 156 9
                                    

KENMA SZEMSZÖGE

Megigazította napszemüvegét, nyomkodott valamit a telefonomon, majd közelebb lépett hozzám.

Én nyeltem egyet,

Ő pedig önelégült vigyorral a képén túrt bele zöld tincseibe.

Túl fogom élni...?

Hirtelen ez az egy gondolat ugrott be.

A zöld hajú jobbját örző srác mögém került, és hátulról lefogta mindkét kezemet.

Hé... Kuro merre vagy.. Kellenél most..

Megpróbáltam egy nagyobb rántással ellökni a fickót, de a helyzet reménytelennek tűnt. Ő csak szorította a kezem, az elöttem álló zöldike pedig megfogta a pólóm alját két ujjával, és komótosan feljebb húzta azt, így hasam lassan láthatóvá vált.

Ösztönösen elpirultam, és elkezdtem mocorogni, az engem tartó kezei alatt. E közben az elöttem álló másik kezében lévő telefonom kameráját rám szegezte, mire én csak nyeltem egyet.

-Szép estét, Kuro.-szólalt meg a srác a telefonnak.

Várj..

Mi? Ez most videó..?

-...ahogy láthatod..-folytatta, és még felljebb húzta a felsőmet.

-Kuro me...-szóltam volna, de megéreztem az engem hátulról tartó hüvelykujjának savanykás ízét a számban. A srácnak csupán egyik keze is bőven elég volt ahhoz, hogy a kezeimet tartsa.

Pfuj. Mosott ez egyáltalán kezet..?

Zöldhajú barátom ezúttal a nadrágomhoz nyúlt, mire én azonnal elfordítottam a csípőmet. Azthiszem nem voltam jó kisfiú, mert kaptam is egy gyomorba verést. Hál' Isten nem volt túl erős, így mikor megütött, csak egy fájdalmas nyüszítés hagyta el ajkaim, már amennyire lehetett attól a vaskos ujjtól a számban.

Aminek amúgy sz@r íze volt.

Igen, volt időm elemezgetni és ízlelgetni.

Zöldike kigombolta a nadrágom, és lehúrta a sliccem, mire nekem csak egy rosszalló morgás volt a válaszom. Boxerem széléhez nyúlt, és meghúzta azt maga felé, ezzek felülről egy kis belátást lehetett nyerni...

Anyád...

Miközben tartotta maga felé a ruhadarabot, a telefont egyre közelebb emelte csípőtájékomhoz.. majd meggyötörtnek tűnt arcomhoz.

-Hufoh...(Kuro)-próbáltam valami értelmeset mondani, de a számban lévő akadálytól nem igazán sikerült.

Komótosan elkezdtem rágicsálni fogvatartóm ujját, hátha megunja.

Nem úgy tűnt.

-Van 30 egész perced, hogy ide told a valagad, és megmentsd a kis nyomid szűz seggét azzal, hogy eldobod őt magadtól.-mondta ki a Kuronak címzett utolsó szót a telefonba majd megnyomott egy gombot, mire rezzent egyet a telefonom.

Elküldve?...

Várjunk.. Ha eljön, mit fog tenni? Szét ver mindenkit? 3 az 1 ellen, bravo..
Vagy.. Megteszi azt amit a zöldike akar?
Áh.. Ennyire azért neki sem mentek el otthonról.

Most kicsit élénkebben kezdtem el vergődni, hátha jutok valamire. Legnagyobb meglepetésemre a hüvelykujj kivándorolt a számból, és a szorító kéz is elengedett.

Mielőtt elkezdhettem volna örülni, a vállaim már a puha füves földön csattantak.
Megszeppenve bámultam a fölém magasodó alakra, aki levette a napszemüvegét, majd letette azt magunk mellé,

Közelebb hajolt az arcomhoz, majd megszólalt.

-Ameddig ideér, szórakozzunk el egy kicsit. -kuncogott fel, mire én csak elsápadtam.

Anyám...

Megpróbáltam eltaszítani, ütni, vágni, arrébb lökni. De csak nem mozdult.

Na b@zdmeg.

Kezeimet lefogva nyalt végig államtól egészen a nyakamig terjedő bőrfelületemen. Megborzongtam és összeszorítottam a szemeimet.

Kuro úgyis mindjárt itt van. Csak pár perc.. Igaz.?
Bár.. Ha jobban belegondolok, nekem nem küldött semmi életjelet. Mi van ha nem jön...? Nem. El kell jönnie..

Harapdálni kezdte nyakamon a bőrt, mire én inkább csak ráharaptam alsó ajkamra. Eszem ágában sem volt kinyitni a szemeimet.

Szálj már le rólam..

Nyivákoló hangokat produkáltam, zárt ajkaimon keresztül . De mikor a nem éppen legnyugodtabb testrészét nyomta hozzá az enyémhez, ruháján keresztül, betelt a pohár.

Úristen ez felizgult!? Ne ne ne ne...

Elkezdtem vergődni mint egy haldokló fóka, de ennek csak az lett a következménye, hogy mégjobban hozzám simult, engem meg csak elfogott a rosszullét. Kurot akarom.. Most..

De emeber..kint vagyunk. Itt csak nem erőszakol meg.

Kint..

Meg is láthatnak.

Jesszus.

Mi van ha észrevett minket... Engem! valaki?!?

Ebben a pillanatban közeledő lépteket hallottam, és már meg is bántam, hogy eszembejutott idejönni.

Megláttak..

• • • • • • • • • • •

Széép jóestét :3

Gondoltam így este felrakom az új részt, hamár annyit szenvedtem a kémiával..😂
(Nézzétek el a hibákat.. =.=)

Uwaa lüktet a szemem ;---; megyek aludni.
Ti is menjetek.
Nehogy lüktessen a szemetek.
XD

Oyasumii~

Markodban | BefejezettWhere stories live. Discover now