1

8 0 0
                                    

'Wat zullen we doen?', vraagt Rose aan me. Ik denk even na, al mijn ideeën zijn fout. Dan heb ik het: "Zullen we op mijn MacBook?", zeg ik hoopvol. Ze knikt langzaam, wat eindigt op een lach. Ik open mijn MacBook met mintgroen toetsenbord (😻) en klik op Youtube. Gelijk schud Rose haar hoofd. Ik klik op Facebook. Ze schud nee. 'Wat wil je dan?!', zeg ik nu een beetje pissig. Ze pakt mijn MacBook over en zet hem op de tafel. Ze tikt wat sneaky in, waardoor ik net niet kan zien wat ze intikt. Dan opent de site zich en zie ik het groot in beeld komen. Omegle , denk ik. Ze lacht. Ik lach ook. "Serieus?", zeg ik lachend. Ze knikt hard. Ze klikt op video chatten, waardoor ik haar aanstoot. 'Weet je het zeker?Dan kunnen ze ons zien!', zeg ik met een bange toon. Ze moet weer lachen. "Ja man, doe niet zo pussy". De eerste man verschijnt in beeld.
-
1 uur later...
-
Dan komt er zwart beeld. Stranger begint te typen... Rose neemt het toetsenbord van me over.
Stranger: Hee.. Jongen hier, sorry cam kapot.
U: Microfoon? dan kunnen we je horen.
Stranger: Kwijt...:(.
U: Oo, niet erg (:
Stranger: Fjoe, hoe heten jullie?.
U: Rose en die rechter is Kate. Hoe heet jij?.
Stranger: Luke, Ik moet gaan. Hebben jullie snap?. Me nummer is 06**********.
U: Jaa!Mijne is Rosevanderwal en die van Kate is Kate_x. We zullen je toevoegen op whatsapp. Xoxo!.
En rose klikt omegle weg. Was dit wel slim? onze snap geven?...
-
Jaa eerste deeltje❤️.
XXX Mandy👭💗🌸.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CatfishWhere stories live. Discover now