Lectura placuta !! :3
Simt cum pielea fetei imi este alintata de o mica raza de soare, mai jucausa, care a reusit sa-si faca loc printre pulberele negre ale norilor de februarie. Hotarasc sa-mi desprind pleoapele greoaie si sa ma intind pana la ceasul de pe noptiera de langa pat, pentru a-l opri din "chitait". Ma ridic din pat si ma indrept spre fereastra, pentru a lua o gura de aer. Deschizand-o, pielea mi se face de gaina la contactul cu aerul rece de afara.
Inchid fereastra si ma indrept spre baie pentru a face un dus rapid, dupa care imi imbrac uniforma, imi pun ochelarii pe nas, imi iau rucsacul de langa birou si cobor pentru a lua micul-de-jun. In bucatarie, ma intampina mama, alaturi de tatal meu, afisandu-mi amandoiu cate un zambet bland.
-Buna dimineata, dragule ! ma saluta mama, imbratisandu-ma.
-Neata ! salut si eu, raspunzandu-i imbratisarii.
Tata face un scurt semn din cap, ca forma de salut, savurandu-si in continuare cafeaua.
Ma asez la masa, pe locul meu, si incep a-mi manca micul-de-jun. Dupa ce termin, imi pun farfuria in chiuveta, apoi ii salut din nou pe ai mei si ies pe hol pentru a ma incalta si a-mi lua geaca neagra si fularul de acelasi fel. Odata finalizate, deschid usa de la intrare, inaintand spre iesirea din curte.
Drumul spre scoala a fost destul de linistit intrucat, nu prea era trafic pe aleele laturalnice pe care mergeam.
Ajuns in fata liceului, deja sunt ingrozit de forfota ce se afla in curte, privind stupefiat, dar atentia imi este furata de o voce tremuranda care ma striga din spate:
-Hei, tocilarule !
As recunoaste vocea aia oriunde, oricand. Mi s-a intaparit extrem de bine in minte, mai ales dupa jignirile aduse la adresa mea. Ma intorc pe calcaie si o privesc pe fata din fata mea care era foarte subtire imbracata, cu ochelari de soare (da, recunosc, este soare, dar nu cred ca sunt necesari si ochelarii) si cu o tigara intre buzele-i colorate.
-Ia spune, "printesa" !? o ironizez involuntar.
-Printesa !? Vad ca-ti cunosti satutul, sluga, continua ea pe acelasi ton tremurat. Pregatit de ceea ce va urma sa primesti astazi? ma intreaba cu un ton superior la sfarsitul frazei, tragand din tigare, apoi eliminand printre buze un fum dens .
Deja m-am saturat sa fiu luat peste picior. In clasele primare si in generala eram luat peste picior mai mereu. La liceu de asemenea, dar acum ca sunt aici, unde nimeni nu ma mai cunoaste, nu voi mai permite asta, mai ales de la cineva ca ea, ce nu-si vede "lungul nasului".
Deja tremura din toate incheieturile , fiind imbracata foarte subtire. Asa ca, hotarasc sa intru in jocul ei, decis sa ii arat ca nu toate sunt cum crede ea. Ma apropii de ea cu pasi mici si lenti, desfasurandu-mi fularul negru din jurul gatului. Apoi, oprindu-ma la 20 de centimetri in fata ei, imi duc mainile pe dupa gatul ei de doua ori, infasurandu-i fularul meu, cald inca, in jurul gatului ei si-i spun apropiindu-mi gura de urechea ei:
-Mai pregatit ca niciodata ! inchei conversatia, facand-o pe bruneta sa se cutremure, apoi ma intorc pe calcaie si pornesc spre intrarea liceului, intrucat era deja destul de tarziu, iar in cam 2 minute se suna de intrare.
Ajuns in banca mea chiar cand a sunat clopotelul, imi scot materialele necesare primei ore si astept privind pe fereastra proaspat curatata, cum o frunza uitata de vreme rataceste in vazduh, purtata de valurile vantului.
In curand, intra profesorul de biologie in clasa, iar dupa ce face prezenta, incepe sa predea o lectie pe care eu am facut-o deja in fostul liceu, asa ca hotarasc sa imi scot o carte din rucsac si sa citesc linistit, atent si la ceea ce spune profesorul, ca nu cumva sa predea ceva ce nu stiu inca, fara a reusi sa notez. Iar ciudat este ca nici nu ma baga in seama.
CITEȘTI
White Demon.
Storie d'amoreSierra Medison- "Bad girl" a liceului, mereu in cautarea distractiei. Tyler Parker- "Good boy" in viata, mereu in cautarea reusitei profesionale. Inevitabilul se intampla, iar cei doi se ciocnesc. Scantei se arata, iar focul sta sa porneasca. Un fo...