72.Pripravy na svatbu A&M

33 5 0
                                    

Andy
Dneska doletí Alex a Marou , ale me trápilo něco jiného a to datum 1.5.2016 a proč moje svatba s Mattym 😍.
Dneska je 22.4 a musím začít chystat svatbu , stoly, židle , místo konání obřadu , konání oběda s vecirkem , šaty , oblek,květiny, šaty pro druzicky , dort , jídlo , pozvat hosty , pozvánky , no bylo toho dost a já nato mela jen 10 -11 dni .
Spon ze jsem nemusela řešit vlasy a líčení nato mám moje zlaticko Alex .
Vztala jsem z postele a bylo 9:30 jdu dolu do kuchyně a vidím od Alex a Mary boty úplně jsem se and zamnerila a vibehla jsem nahoru a otevřela dveře od jejich pokoje spali tam oba ale musela jsem je vzbudit na 10:30 musíme do školy .

Opatrně jsem stouchla do Mary a ten se vzbudil řekla jsem mu to a odešla vzbudit moji lásku .

"zlato "

"....chrchr"

"zlato vztavej "

"chrchrchr"

"Matěji poskrabali ti auto "

"co ze co se jak co "

"no vidíš ze to jde "

"me někdo ..."

"ne neposkrabal to jsem řekla at se vzbudis je 9:45 a na pul jedenáctou máme jít do školy "

"achjo ,😥 me se nikam nechce "

"ale musíme a bud rad ze nemusí s chystat všech non okolo svatby jo to dělám "

" vim ty jsi moje sikulka miláčku " "Muck muck 💋💋

"taky te miluji ale sup vztavat z postele a oblékat "

Matty už vztal a já šla dolu udělat kafe.
Všichni jsem se oblekli a šly do školy .

Ve škole .

Ve škole jsem nemohla myslet na nic jiného než na svatbu a všechno o kolo ni.
Seděla jsem s Mattym a přemýšlel a jaký odstín obleku at mu to sedí s vlasy nebo s očima byla jsem úplně hrozná , mluvil na me učitel ale já ho nevnímala a porad přemýšlel a nad tím az me z mého přemýšlení vyrušil Matty.

"lásko"

"........"

"zlato "

"no "

"co se děje vůbec nevnimas "

"ale jen přemýšlíme na téma přípraváma"

"nato mas celých 10 nebo 11 dni nestresuj "

"dobře "

Zazvonilo a mi se sešli s Alex a Marou , pak se přidal i Jimmy s Amandou a Julca která psala Brenymu.

Byli jsem všichni pohromade když v tom sel okolo Joey , najednou jsem mela v hlavě další myšlenku mám ho pozvat nebo ne .
Radši jsem to moc netěšila a dal se věnovala Alex něco říkala.
Šli jsme na další hodinu dneska to vůbec neutikalo a to mi vadilo a nechci vas tady zahlcovat co se dělo prostě nuda . Kezdy jsme byli už doma .

Z Pohledu Alex.

Domu jsem dorazili asi v 6 a hned jsme sli spát .
Usla jsem a ani nevím jak a pak me láska budil ze musíme do školy , šla jsem se na chystat a vyrazili jsme . Měli jsme dejak super no učitel něco říkal a já se opřela lásce o rameno pak už jsem učitele slyšela min a min a usla .
Vzbudila jsem se jak zazvonil zvonek na přestávku .
Sli jsme na chodbu kde jsme se setkali s ostatním a a šli na další hodiny.

Doma

Přišli jsem domu první co Alex udelala bylo ze šla nahoru a šla spát , já si sedla za všechny možné telefonu čísla a zacla všechno organizovat .

Nečekala jsem ze to půjde tak snadno melanjsem už půlku a zbylali jen šaty . Pak jsem šla nahoru za láskou padla do postele a usla .

Doufám ze se líbí sorry za chyby . KatysAchylisov

Tak Trochu Nesmela .Kde žijí příběhy. Začni objevovat