Hotaru and Matsuoka story part 1

54 5 1
                                    

 Láska medzi Hotaru a MatsuokomJe to moja prvá poviedka tak uvidíme ako to dopadne.

----------------------------------------------------------

ToyGunGun sa vracajú z horúcich prameňov späť do tábora. Haruki a Hotaru zaspali a Yukki s Mattsun sa rozprávajú.

"Celkom ma to prekvapilo."

"Čo myslíš?"

"No predsa Tachibanu a to, že je dievča."Masuoka bol chvíľu ticho a Yukkimu sa to zdalo divné. Mattsu je vlastne poslednú dobu celý divní.

"Vieš Mattsu-"

"Ja som rád, že je Tachibana dievča."Skočil Mattsu do reči Yukkimu.

"Prečo?" opýtal sa Yukki zvedavo.

"Prečo? Len tak." Odpovedal váhavo Mattsu.

"Divná odpoveď." povedal Yukki ale Mattsu nič nehovoril, vlastne nehovoril nič pokiaľ neprišli späť do tábora."Zobudím Tachibanu a Harukiho." Matsun prikývol a povedal,

"Tak ja zoberiem veci."Mattsu išiel ku kufru auta otvoril ho a zobral menšiu tašku. Yukki zatiaľ otvoril bočné dvere a budil dvoch spáčov.

"Čo sa deje...?" povedal rozospato Haruki, zatiaľčo Hotaru vystupovala z auta narazila do Mattsua... "Eh? Prepáč Matsuoka." Povedala malátne Hotaru.

"To je v poriadku." dal Mattsu svoju ruku na Hotarinu hlavu

"Ty s Harukim sa choďte do stanu vyspať " hovoril zatiaľčo hladkal Hotarinu hlavu... a daroval jej úsmev. Hotaru si trochu zarazená v mysli hovorí

"Čo je to za divný pocit... prečo mi tak poskočilo srdce, však to není prvý krát čo sa na mňa Matsuoka usmial?"Hotaru sa začervenanou tvárou pozrela na Mattsua .Mattsua to prekvapilo ešte nikdy nevidel, že by sa Hotaru takto červenala.

"Hotaru si v poriadku, nemáš teplotu?" dal jej ruku na čelo aby jej odmeral teplotu ale Hotaru ho v rozpakoch odstrčila a utekala ku stanu, kde už bol Haruka.

Dúfam, že sa vám to páčilo. :)  Hore máte inak obrázok Hotaru a pesničku.


Tachibana and Matsuoka Where stories live. Discover now