Peki öyleyse şu an siyah dantelli sutyeniniz elimde bedeni 85-B doğru değilmi ??
" Ne !! "
Hemen o Elindeki ni yerine bırak seni sapık !!
Hemen valizin olduğu tarafa koştum açtığımda
içinde erkek kıyafetleri , kitaplar vb şeyler olduğunu görmemle " allah kahretsin ! " diye söylenmem bir oldu .Şimdi bana inandıysaniz artık valizlerimizi değiştirelim dedi
sıkılmış bir ses tonuyla karşıdaki adam .Yarın saat 1'de
Etiler'de ki horvard cafe de buluşalım bari diye homurdandim .
Öyle olsun bakalım küçük hanım dedi karşıdaki alaycı ses .Kaşlarımı olabildiğince çattım .
Küçük hanım derken ......Diye başladığım cümlem yarıda kalmıştı çünkü lanet olsun ki yüzüme kapatmıştı telefonu .
Ah Cansu ah valizi mi sen almıştın nasıl karıştırırsın diye içimden dövmeye başlamış aynı zamanda yatağıma atmıştım kendimi ki gözlerim anında pes etmişti .
Sabah erken kalkıp hemen hızlıca bir duş aldım .
bornozuma sarılıp çıktığımda mutfaktan gelen kahve kokusuna dayanamayıp , oraya doğru yürümeye başladım.
" kahve ? " dedi Cansu .
tabiki de diye atladım hemen .
Napicaksin bugün bakalım diye sorduğunda , ona valizleri karıştırdığı için kızacağım aklıma geldi .
Nasıl yapardı bunu şimdi işin gücün yoksa bide gel şu kerem midir ? Nedir ? Onunla uğraş dur ..
Offf offf- Cansu benim siyah valiz Nerede?
- Kızım dolabın önündedir , ne bileyim ben .
- öyle mi Cansu hanım peki gel bakalım diyerek onu odaya sürükledim .
Şimdi söyle bakalım ben ne zamandır beri erkek kıyafetleri , kullanıyorum ya da erkek tıraş makinesi ???Cansu bir an gözlerini kocaman açıp inanmıyormuş gibi baktı ,
ardından kendini benim yatağıma atarak kahkalarca gülmeye başladı.- " Cansu kes sesini !! "
- " ama kızım napayım çok komik ya ben şimdi valizlerimi karıştırmışım ?
Diye tekrardan karnını tuta tuta gülmeye başladı..- ben gülmüyorum !!
- tamam tamam sakin ol ya hallederiz .
Nasıl karıştırdım ben onu ya ah salak kafam diye telaslanir gibi başına vurdu , kendini gülmemek için tuttuğu o kadar belliydi ki...
- eee şimdi napicaz ezel ? Kim bilir kimde senin valiz ?
- kerem diye birindeymiş .
Ne nasıl ya anlatsana şu olayı başından sen deyip emir vaki bir ses tonuyla konuştu .
Sonra hunharca gülüp kızım varya hiç boş birakmaya gelmiyorsun .
Deyip katıla katıla gülmeye devam etti .Ben de dayanamayip halime gülmeye başladım .
Insan bu kadar mı Şansız olur du ya ?!!
**********
Oha saat 12:30 olmuştu ,
Ne ara geçti anlamamıştım.Üzerime bir şeyler geçirip çıktım.
Ahhh !!!
Allahım her taksimi dolu olurdu ya ?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" SEN SEÇ "
Genç Kız Edebiyatıİlk görüşte aşk dedikleri gözlerinin ansızın gözlerime çarpıp gizlice kalbim de buluşmasaydı . Ve kaza süsü verilmiş bir vur gunda daha ilk bakışta gözlerinin gözlerimi en büyük istilasıydı aslında. Belki de herşey sadece bi tesadüfden ibaret deği...