Am revenit cu partea a treia . Multumesc mult ca cititi povestea mea . Va las acum .
- " Nu stiu ce au inteles fanii mei cat si ai baietilor , dar eu doar i-am ajutat pe 5 baietii care nu puteau sa iasa din piscina . Vreau sa le spun fanelor din parcul de astazi ca exagereaza enorm de mult . De aceea nu am vrut sa fiu o vedeta in gigantica Anglie. Fanii sunt extrem de nebuni . In Romania toti sunt plini de iubire si si-ar dori sa reactioneze ca cei de aici , dar se abtin . Este o tara calma . Cat din partea jurnalistilor nu vreau sa vad in ziare ca Violeta va fi cu unul din baietii din One Direction deoarece nu-s o distrugatoare de cupluri fercite sa da , stiu ca Niall este disponibil dar nu vreau sa distrug visele fanelor care vor sa devina iubitele lui . Cam atat am avut de spus . Va multumesc si va urez o seara frumoasa ! "
- Nuuuuuu , sunt singur . Vreau sa fiee a mea . a spus Niall cu gura plina de popcorn .
- Se pricepe la cuvinte tipa .
- Asa este Zayn . Asa trebuie sa fie o viitoare Style.
- Mersi , dar exagerezi ! Tu esti cu Taylor.
- Pot sa nu mai fiu . i-a raspuns el .
- Bine , am si eu o intrebare . Liam , tie nu-ti place fata ?
- Eu o am pe Danielle . V-o las voua !
- Eeee , castig teren . Maine ma duc dupa ea si o aduc aici .
- Nialler vezi cum o convingi !
- Vad eu . Nu va intereseaza pe voi ! a spus el luand o lingura de Nutella .
Eram in pat si dormeam . Dimineata razele soarelui mi-au atins usor fata reusind sa ma trezeasca . Am iesit din camera si-am dat peste niste bagaje .
- Mama !
- Neata puiule !
- Ce-s cu bagajele astea aici ?
- Eu cu taicatu' si Ethan mergem in Romania .
- Cum ? De ce ? am spus eu mirata.
- Bunica Mariana este la spital in coma . Trebuie sa ne ducem la ea .
- Aapp, si eu ?
- Tu stai aici . Ne vom intorce imediat ce isi revine .
- Bine . am spus eu zambind .
Dupa 3 ore parintii mei si Ethan au plecat . Eram singura in bucatarie si faceam clatite , cand aud soneria . Am mers si-am deschis .
- Acum deschizi usa ? au spus baietii intrand peste mine in casa .
- Bun. Nu ma enervez . Ce este cu voi in casa mea si de unde stiti unde stau eu ? am tipat eu la ei .
- Avem si noi surse sigure .
- Am inteles Harry. Ce vreti? i-am intrebat eu punandu-mi mainile in sold.
- Pai sa-ti multumim si sa te invitam sa stai cu noi . a spus Louis .
- Aaaaa, baieti sunteti siguri ? Aveti iubite.
- Eu nu am. a ranzit Niall la mine . Dormi cu mine daca este .
- Nialler , usor ! Te ineci cu clatita .
- Deci iubit-o vii ? a intrebat Harry apropindu-se de mine rau de tot .
- Daca ma gandesc sunt de acord . Ai mei au plecat la bunica din Romania si sunt singura acasa .
- Te ajut eu sa-ti faci bagajele .
- Bine Harry . Niall , ai grija de clatite !
- O sa am . a spus el cu gura plina.
Dupa terminarea impachetarilor , am plecat spre casa lor .
- Bun venit ! mi-a spus Liam .
- Doamne ce casa ! Asta este vila toata viata mea .
- Iti place ? m-a intrebat Zayn .
- Da . Este imensa si frumoasa . Mergem ?
- Bine dragostea mea.
- Hazza chiar te spun lui Taylor . Este a mea ! i-a spus Niall dupa ce l-a tras de par .
M-am instalat in camera mea si-apoi am iesit in sufragerie dar nu chiar intr-un moment prieltnic . Iubitele baietilor au venit acasa la ei , adica aici . Cand le-am vazut am crezut ca vor sari la intrebari dar lucrul acesta nu s-a intamplat . Ne-am salutat si ne-am imprietenit .
Dupa 1 luna .
Parintii mei au anuntat ca vor mai sta acolo deoarece bunica nu si-a revenit din coma . Timp de-o luna am avut numai surprize . Liam s-a despartit de Danielle de 3 saptamani , Louis a petrecut cu Eleonor 2 saptamani in Hawaii iar Taylor s-a certat cu Harry din cauza une fane . Doamne , ce fata ! Acum sta cu achii numai pe mine si Hazza . Dimineata , pe la 10 toti baietii , in afara de Liam luau micul dejun preparat de mine. Am pus micul dejun pe o tava si-am plecat spre camera lui Laim . Pentru al trezi l-am pupat pe frunte .
- Neata !
- Mmmm , neata . Ce miroase asa bine ? a spus Liam cu ochii inchisi .
- Micul dejun , ce altceva ? am spus eu razand .
- L-ai adus aici ?
- Da . Pentru cei care sufera din dragoste asa fac eu .
- Multumesc . mi-a spus el luandu-ma de mana dupa ce i-am pus tava in pat .
- Mai bine te las sa mananci .
- Okay . Pa si pofta buna !
Nextul ii voi pune cand vad ca am ceva comentari sau peste 5 persoane care au citit partea aceasta . V-am pupacit ! :*