I love you

9.6K 529 26
                                    


,,Sar?" ozval sa mne tak známy hlas

Otočila som sa a prekvapene na neho pozrela no potom som sa otočila a sklonila znovu hlavu.

,,Dylan, choď preč" vzlykla som

Myslela som že odchádza lebo som počula kroky ale nie, sadol si ku mne a objal ma. Prekvapene som hľadela do diaľky ale potom som sa k nemu viac pritúlila. Plakala som mu do trička a on ma objímal, hladkal, kolísal ale nič nehovoril. A som rada, vedel že nemá nič hovoriť, pretože vedel pravdu. Vždy len povedal "pšt" alebo že "neplač som tu s tebou". Po asi pol hodine kedy som bola kľudná a len tak ležala v Dylanovej náručí. Som na neho pozrela.

,,Dylan?" spýtala som sa chrapľavo

,,Áno?" pozrel na mňa

,,Prečo si tu?"

,,Je to moje obľúbené miesto, sem vždy chodím fajčiť a premýšľať" usmial sa

,,Tak to sme dvaja" zasmiali sme sa

,,Sar? Mali by sme sa porozprávať" zvážnel

,,O čom?" tiež som zvážnela

,,O všetkom. Povedz mi prečo dva týždne nechodíš do školy, cez prázdniny nebola už žiadna party a nevychádzaš z domu?! Viem všetko, si len doma zamknutá a nikoho k sebe nepustíš, ale prečo to neviem."

,,To je na dlho" odbila som ho

,,Ja mám dosť času" usmial sa úprimne

,,Keď si vtedy videl to čo sa stalo u nás doma. Začalo peklo. Otec ma bije každučký deň a dostanem aj za to za čo nemôžem. S matkou sa furt hádajú a vždy si to od otca zlíznem ja. Otec každý deň príde domov ožratý a ja sa trasem lebo znova dostanem bitku. Môj tak úžasný život sa zmenil na peklo. Preto som nevychádzala z domu. Aby nikto nevidel tie modriny. Snažila som sa to zakryť ale nešlo to. Dokonca som bola aj v nemocnici. Na dva dni pretože ma strašne dokopal. O tomto všetko vedia len Chris môj brat, a Emma. No a teraz už aj ty"

Ostal na mňa šokovane a prekvapene hľadieť. Zrazu ma vtiahol do objatia a ja som ruky obtočila okolo jeho krku. Znova som vdychovala jeho vôňu. Ani by som nepovedala ako mi tá vôňa chýbala. Usmiala som sa a objala ho silnejšie. Odtiahol sa.

,,Sar?" spýtal sa nervózne

,,Áno?" usmiala som sa na neho

,,Ja- Ja musím ti niečo povedať"

,,Len do toho" trochu som sa toho obávala 

,,Odvtedy ako sme sa udobrili, som ťa začal mať rád, veľmi rád asi aj viac ako kamarátku. Keď som ťa nevidel tie dva mesiace a potom ani v škole bol som zúfalý pretože som ťa nutne potreboval. S tebou som bol ako niekto iný. Robíš ma šťastným dlho som premýšľal prečo a nedochádzalo mi to aj keď som niečo tušil ale keď mi do hlavy vstúpilo svedomie zistil som prečo som tak rád s tebou. Prečo tak milujem tvoj smiech, vôňu, prítomnosť. Sarah? Ja.. Milujem ťa" sklonil hlavu

Šokovane som na neho ostala hľadieť ale napokon som sa usmiala. Zodvihla mu hlavu a pobozkala ho. Bolo to tak jemné, vyjadrovalo to naše pocity. Bola tam láska. Už viem čo mi v živote chýbalo, on. Dylan O' Connel. Človek by ani len netušila ako sa môže jeho život zvrtnúť. Rodičia sa zmenili na tyranov teda jeden z nich a z dokonalého manželstva je manželstvo na nožoch...

Keby mi niekto pred pol rokom povedal že sa budem bozkávať s Dylanom a vyzná mi lásku, vysmiala by som sa mu do očí. Ale teraz? Sedím tu, bozkávam sa s chlapcom ktorého som nenávidela ale teraz ho milujem. Áno počujete dobre, milujem Dylana O' Conella a on miluje mňa.

,,Aj ja ťa milujem Dylan" usmiala som sa

Usmial sa ako slniečko a znovu ma pobozkal..

~~~~~~~~~~~~~~~

Prišla som domov s úsmevom na tvári. No ten mi zmizol keď som videla otca ktorý bol červený od zlosti. Už už som čakala na facku lebo sa naťahoval ale..

,,Už to viac nespravíš otec! Už nie, nedovolím aby si mi bil sestru!"

Pozrela som sa na Chrisa ako drží otcovu ruku a v tom do chodby vbehla mama. Ostala stáť ako stĺp a neveriacky na nás hľadela. Potom akoby sa spamätala.

,,Vypadni hneď! Ako som s tebou mohla žiť Andrew! Si netvor! Byť vlastnú dcéru!"

,,Emily nehovor že ty si jej nikdy nedala facku!" zasmial sa otec

,,Nedala! A teraz si choď pobaliť veci a vypadni! Rozvodové papiere ti dôjdu poštou k tvojím rodičom!" skríkla mama

Nechápavo som sledovala otca ako šiel hore a mama ma hneď stiahla do objatia. Otec sa vrátil s kuframi, odfrkol si a odišiel. navždy.

&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-&-

Taaaaakže je tu predposledná časť príbehu Bad-Girl and Bad-Boy, môžte očakávať ešte Epilóg a to už bude úplný koniec knihy, ale nebojte píšem novú ;)

Chcem sa strašne poďakovať všetkým ktorý hlasovali za môj príbeh, veľmi si toho cením a že ste ho dočítali až dokonca :) Kniha má ako vidím úspech tak dúfam že sa vám páčila.

Vote a komentík ak sa páčilo ⭐⭐⭐      

BadGirl and BadBoy✔Where stories live. Discover now