******O 18 rokov neskôr******,,Maliah, nespadni!" skríkla som
,,Neboj mami" zaškerila sa
,,Zlato, uvoľni sa.. Nemá tri roky"
,,Možno má 12 ale bojím sa o ňu. Škola na ňu veľmi vplýva" povzdychla som si
,,Hm. Na školu nemám dobré spomienky"
Buchla som ho do ramena a on sa zasmial. Objal ma zo zadu okolo pása a hlavu si položil na moje rameno.
,,Bože, ako to rýchlo ušlo. Len včera sme boli na strednej teda skôr neboli ale sedeli sme na kopci a ty si mi vyznal lásku."
,,Čas ide rýchlo keď si šťastná"
,,Potom som ten najšťastnejší človek na svete" usmiala som sa a pobozkala ho
,,Mamí, tatí!" počula som plač
,,Ja som to vedela. Maliah, hovorila som ti aby si si dávala pozor!" povedala som
,,Tatooo"
,,Áno Luke?" pozrel na nášho syna
,,Niečo mám s počítačom, pozrieš na to prosím ťa?"
,,Jasné hneď som tam"
Luke si prehrabol svoje čierne vlasy a modrými očami pozoroval ako kvočíme pri jeho sestre lebo plače. Prešiel k nám a sestru zobral do náručia aby ju objal. Ak je na niečo háklivý tak na svoju sestru. Je medzi nimi 3-ročný rozdiel. Luke má 15. Luke ide na budúci rok na strednú a Maliah ostáva na základke a my? Budeme mať 35. Život máme skvelý. Presadila som ako úspešná podnikateľka a Dylan ako riaditeľ najúspešnejšej firmy v New Yourku. Áno, presťahovali sme sa sem, splnil sa mi sen. Ale šťastná som hlavne preto lebo mám milujúcu rodinu a hlavne muža ktorého nadovšetko milujem..
,,Sar?" spýtal sa ma
,,Áno Dylan?" usmiala som sa na neho
,,Milujem ťa. Veľmi a navždy to tak ostane"
,,Aj ja ťa veľmi milujem"
Usmial sa a pobozkal ma. Usmiala som sa do bozku tiež. Odtiahli sme sa a objali svoje deti. Som v šťastnom manželstve so šťastnou rodinou..
THE END
YOU ARE READING
BadGirl and BadBoy✔
Teen Fiction,,Prosím že sa nestalo to, na čo myslím" Zúfalo som zafňukala. ,,Podľa toho na čo myslíš" Šibalsky sa uškrnul a zapálil si cigaretu ---------------------------------------------------- ❤ #6 in Teen Fiction 25.3. 2018 ❤ ❤ #34 in Teen Fiction...