5. Bölüm - Sevgili Rolü

1.1K 58 5
                                    

Saat kaç, bilmiyorum ve şu anki gerginlikten dolayı telefonumu açıp saate bile bakamıyorum. Sanki bütün bakışlar benim üzerimdeymiş gibi hissediyorum ama kafamı kaldırıp kimseye bakamıyorum.

Korkusuz'un neden öyle bir şey dediğini hala anlamış değilim. Orda Abim var diye bir şey diyemedim, ama illa ki bir gün yine yalnız bir yerde karşılaşacağız. O zaman göstereceğim ben ona sevgiliyi.

"Bir şey demeyecek mısın?" Abim'ın bu soruyu bana yönelttiğini biliyorum ve cevap vermem gerektiğini de. Ama ne yapayım, sanki dilim tutulmuş gibi konuşamıyorum.

Bakışlarını üzerimde hissediyorum. Bu yüzden cesaretimi toplayıp yüzüne bakıyorum. Sinirli. Belki de kırgın biraz. Belki de ben ne hissettiğini çözemiyorum.

Neden inkar edemiyorum? Çünkü orada bana ikisi de inkar etme fırsatını vermediler. Ağzımı açtım, konuşmaya çalıştım ama ikisi de beni aynı anda susturup, tartışmalarına devam ettiler. Ben de orada dikilip, onlar sakinleşene kadar bekledim. En sonunda Abim ikimizi de alıp eve getirdi ve sonuç olarak buradayız işte. Ama hala inkar etmeye fırsatım yok çünkü Korkusuz'un bana attığı bakışlarda bir uyarı seziyorum.

Sevgili rolü yapmak istiyordu? Abim'e karşı mı? Ne alakaysa.

"Yaren konuşmuyor, bari sen konuş," dedi Abim, bedenini Korkusuz'a döndürerek. Ona hala Korkusuz demekten nefret ediyordum. Acaba Abim sorduğunda gerçek adını söyler mıydı?

KORKUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin