MERHABA BEN DENİZ KARACA VE HAYATIM NE İSTEDİĞİM GİBİ GİDİYOR NE DE BEN HAYATIMI SEVİYORUM.Bugün uyandığımda günümün kötü geçeceğini biliyordum ama hiç bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim. Hem daha dün sevgilimden ayrılmıştım. Daha ne hissettiğimi bilmezken okula gitmek hiç de iyi olmayacaktı. Okula giderken İremle karşılaştık. Dün Furkanın benden ayrıldığı zaman İrem yanımdaydı sadece... Bana ilk başta demişti hiç çıkma 2 hafta sonra ayrılcaksınız diye keşke onu dinleseymişşim. Tabii irem beni o şekilde görüce "ben sana demiştim" dedi. "ama yani beni sever sanmıştım irem." "furkanı şu kadarcık tanıdıysam kimseye bu kadar değer vememiştir" ama benim iç sesim böyle demiyordu furkan seni hala seviyor diyor. biz bunları konuşurken okula geldiğimizin farkında bile olmamışım. cansu beni kapıda gördüğü anda yanıma koştu " kanka furkanla neden ayrıldınız ama ben sana demiştim" dedi. "ha bi de sen gel üzerime gel cansu" " ama ne yapayım bu arada demir çok mutlu ama kimseye çaktırmıyo kızım bu çocuk seni saplantı haline getirdi benden sölemesi bence git konuş yani" "ha bir de ingiltereye gidiyormuşuz bütün 11. sınıflar olarak " ha bak işte bu habere sevinmiştim en azından youtube kanalıma paylaşacak bir şeyim olmuştu ama hala çok kötü durumdaydım belki de demirle çıkam fena olmazdı furkanı unutmam için çok iyi olurdu ben bunları düşünürken bugün bizim okulun şarkı yarışmasının finali olduğu alkıma geldi. ben bunu nasıl unuturdum offf yanımda hiç şarkı da yoktu . hiçbir şey olmamış gibi yukarı çıktım . bilin bakalım kimi gördüm okulumuzun sürtük kızı İDİL. ha işte tam da bu kıza ihtiyacım vardı yanıma gelerek "ay canım furkan seni de kullanım atmış"ben durur muyum bu sinirle "ya dimi seni şuan çok iyi anlıyorum ama aramızdaki fark şu bu okulda beni 1 kişi 15 gün sonra seni ise 15 kişi 1 gün sonra terketti" tabi bu laftan sonra öyle kalmıştı benim sinirim ise kat kat artmıştı. cansu yine dibimde bitti ve "ooooooooo ne dediiiii " dedi. Benim cansum işte onu çok severim herkeslerden çok ha bi de ekin var o da onun gibi bu ikisi maldır ama zeki kızlardır. ve irem size ondan hiç bahsetmemişim. işte o tam bir bilmİREM. çok karışık biri daha kimse çözemedi 1 dakika içinde hal değiştirebilecek kapasitede. işte bugün de geçmeye devam ediyordu bir son anda furkanı gördüm ve yine yüzüm düştü ve benim yanıma gelerek " üzülmeni istemiyorum dedim sana" dedi. "furkan anlamıyorsun ben seni bu kadar severken senin beni terketmen bana çok koyuyor " "yapma deniz sen çok iyi bir kızsın ama biz sevgiliyken hiç yakın değildik arkadaşken daha iyiyiz" "ben arkadaş kalmak istemiyorum furkan" dedim ve ona vurarak ağlamaya başladım o an yanımda emir belirdi ve benim kollarım tutarak sınıfa götürdü ve dilara emir ve irem bana bağırmaya başladılar hepsi aynı anda " SEN DENİZ KARACASIN İNSANLARIN YANINDA KÜÇÜK DÜŞMEYE BİLE KORKAN DENİZ ŞİMDİ GELİP BÜTÜN OKULUN ÖNÜNDE AĞLIYOR MU? İŞTE BUNA ÇOK ŞAŞARIM." dediler. İşte bu bana öyle bir koydu ki ne yapacağımı şaşırdım. evet kendime gelmeliydim. "artık önümüzdeki maçlara bakacağız" bizimkiler durur mu emre emrah mertcan falan hepsi "YENİDEN ARAMIZA HOŞ GELDİN" dediler. bugün hiçbir derse girmemiştik çünkü sınavlar falan herşey bitmişti ama asıl sınav bir dahaki yıldı üniversite sınavına girecektik ve ben eczacı olmak istiyordum onun için çok çalışmalıydım. her neyse biz bunları yaparken müzik öğretmenimiz gelip "deniz hazır mısın öğleden sonra finaller olacak." "Hocam size kötü bir haberim var . Ben hangi şarkıyı söyliyeceğimi bilmiyorum" " tabii ben denizimi tanıyorum onun için sana bir şarkı seçtim bile " "peki ne söyleyeceğim " "sen zaten biliyorsun bu şarkıyı " "finaller başlayınca sana söyleticem" "iyi peki" ve yine iç sesim konuştu ne acaba çok merak ettim .biliyor musun ben de çok merak ettim. of ya acaba hangi şarkı o kadar çok şarkı biliyordum ki hangisi gelcek diye çok korkuyordum çünkü bu yarışmaya furkanla katılmıştık ya sahnede ağlarsam diye özellikle çok korkuyordum. of ya ne yapacaktım ben neyse yemek yiyim diyip yemekhaneye indim.