capitolul 1

8 1 0
                                    

Stau de două ore pe fotoliul din sufragerie cu o țigară din care abia pot să trag. Lacrimile mi se scurg încet pe obraji, chiar dacă dorința de a da frâu liber sentimentelor și lacrimilor este foarte puternică. De ce Maya? De ce? Sting țigara în scrumieră și mă ridic foarte ușor de pe fotoliu. Pe lângă o durere de spate îngrozitoare m-am ales și cu inima distrusă. Cine spune că bărbații sunt doar niște curve de sex masculin s-a înșelat. La fel cum noi putem să înșelăm, așa pot și ele! De câte ori m-ai înșelat, Maya? De câte ori?
Intru în dormitorul nostru și rămân în tocul ușii. Nu am curajul să intru în camera în care acum cinci ore soția mea își făcea de cap cu șeful ei. Nu am curajul necesar să pășesc în iadul meu. Am vrut să-i fac o surpriză! După două luni în Elveția la o conferință, am zis că este foarte bine dacă vin mai repede. Am luat primul avion spre casă, iar când am ajuns am început să-mi doresc să fi rămas. Gemetele, strigătele și gâfâielilor lor se întorc în mintea mea foarte repede. Și acum încă îi văd în patul meu. Și acum văd cum mă înșeală.
Trântesc ușa în urma mea, îmi iau telefonul și cheile de pe masă și evadez din casă. Evadez din amintirile cu tine. Îmi spuneai că mă iubești! Îmi spuneai că eu și micul Armin contăm pentru tine! Spuneai multe, Maya! Mă arunc pe locul șoferului și pornesc motorul. Stau câteva secunde pe gânduri, dar fără sens. Gândurile sunt făcute doar ca să te facă să te îndoiești de prima ta alegere. Pun telefonul în suportul lui și formez numărul mamei mele.
- Ești bine, Nicholas?
- Da, mamă! Eu și Maya avem puțină treabă diseară, așa că ai mai putea să stai cu Armin până mâine?
- Nebunaticilor! Sper să mai iasă un nepot la fel de frumos ca Armin.
După ce închide apelul încep să înjur. Prea multă durere a curs între noi și cred că e timpul ca măcar unul dintre noi doi să fie fericit cu adevărat, dacă nu se poate amândoi. Ajung la casa lui Summer și oftez. Summer este femeia care indiferent de oră, relație și stare mă va asculta.
Cobor din mașină sigur pe ce urmează să fac și înaintez spre ușă. Nu reușesc să bat că instantaneu ușa se deschide.
- Ai pierdut ceva?
- Totul!
Îmi sare în brațe și începe să-mi sărute gâtul. Mă trage în casă și închide ușa.
- Nu știu ce are Maya, dar nici cu mine nu a vorbit de ieri!
- Poate că nu a vorbit cu tine, pentru că știe că ai face orice pentru mine, spun și o lipesc de ușă.
- Aș face orice pentru tine, dar Nicholas, noi nu am făcut nimic de zece ani! Poate că ți-am făcut avansuri și poate că te-am atins în anumite locuri când ea era în fața noastră, dar a fost doar de distracție.
- Uite că distracția s-a încheiat! Te vreau Summer!
Privirea mea parcurge corpul ei care este acoperit de un halat alb transparent. A făcut duș recent. Mă lipesc de trupul ei și îi posed gura.
O sărut.
Mă sărută.
O ridic și parcurgem toată sufrageria până în dormitorul ei.
- Ce ţi-a făcut Maya? Chiar atât de tare te-a rănit?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire TestatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum