Част 1

1.2K 51 3
                                    

Беше сутрин и все някой закъсняваше за час този път беше Маринет.Тя задъхано влезна в стаята и се извини на учителката.Госпожата даде знак да си седне на мястото.
Аля (приятелката на Маринет)-Защо закъсня?
Маринет-Емии учех до късно.
Разбирасе че Маринет излъга Аля, защото не можеше да и каже че вчера се е била срещу злото защото, това че тя е Калинката трябва да остане тайна.
Аля-Следващия час имаме химия
Маринет-Да.Имаме проект по групи. С кого ли ще се падна?
Аля-Знам че искаш да се паднеш с Ейдриян.Нали!?😉(Маринет харесва Ейдриян)
Маринет-Д-да.😶😍
Аля-Ха ха ха😉
------------Часът започна--------------
Часът беше към края си и беше време госпожата да каже групите за проекта.
Госпожата-....И последната група е Маринет и Ейдриян
Маринет беше радостна и се беше изчервила като домат.Ето така:

Ейдриян- Къде искаш да правим проекта?Маринет- М-може а-ако искаш у нас

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ейдриян- Къде искаш да правим проекта?
Маринет- М-може а-ако искаш у нас.
Ейдриян- Добре.В 4-ри часа става ли?
Маринет-Д-да.
Маринет се прибра и се сети, че по стените на стаята и са залепени хиляди снимки на Ейдриян!Тя извади куамито си Тики и заедно успяха да съберът и скрият всички снимки.
------------------Стана 4-ри часа---------------
Ейдриян тъкмо излизаше и баща му го попита къде отива.(баща му е моден дизайнер на име Гейбриял Агрест и е много строг)
Ейдриян-Отивам в дома на една съученичка да работим по проекта по Химия.
Бащата на Ейдриян-Коя съученичка?
Ейдриян-Маринет
Бащата на Ейдриян-Това е момичето което направи онази невероятна шапка!Прекрасно!Може да я поканиш да дойде тук да работите.(казва го много сериозно)
Ейдриян-Добре!Супер!
Ейдриян се обади на Маринет.
--------------Разговорът по телефона----
Ейдриян-Ало?!
Маринет-Да.
Ейдриян-Татко каза че ако искаш може да работим у нас.Искаш ли?
Маринет-Д-да!Ще дойда след 10 минути.
Ейдриян- Ок.
-----------------------------------------------------------
Маринет тичаше колкото се можеше по бързо, защото нямаше търпение да стигне.Тя пристигна и звънна на звънеца.
Ейдриян-Здравей Маринет!Влизай.
Той я заведе в неговата стая и започнаха да работят по проекта.
Но от някъде дойде лазер и счупи прозореца.Това беше....

Ще разберете кой е в следващата част кой е бил.Как става,защото това е първата ми книга?И знам че тази част е скучна но следващата част ще е по интересна.Съжълявам за допуснатите грешки ако има.

Miraculous ladybug BG Where stories live. Discover now