Kapitola 54. Patek Sašš a Maryho

43 1 2
                                    

Bylo asi pul 3rano a někdo me budil. Byl to Mary.
Řekl mi ze se mam oblict a do taxíku.
Já se tedy oblékla. Nebyla jsem ani namalovaná ale v tu hodinu jsem to ani nějak neřešila. Sedla jsem do taxíku a máry mi podal taštičku s kosmetikou at se namaluju. Nechapala jsem.
Namalovala jsem se a Máry usínal. Zeptala jsem se jak dlouho pojedem a on ze pres 3 hodiny. Nechapala jsem ještě víc kam jedem. Řekla jsem mu ze si dam sluchátka a asi usnu. On ze taky ještě zaspi ze vstával v 1.
Nez jsem si dala sluchátka Mary mi řekl ze nemám psát Lole ani ji volat. Připadala jsem si fakt jak debil ale co uz.
Dala jsem si sluchátka a usnula.

Najednou mi někdo svazuje oči.
Mary mi vytahne sluchátka a řekne at se neleknu ze pro me ma překvapení.
Jsem zvědavá kde jsme protoze jsem viděla ze jedeme na Olomouc a pak jsem usnula. Mela jsem svázány oči takže jsem byla úplně napnutá. Slyšela jsem jak Mary říká řidiči ať mi pomůže s auta. On mi pomohl. Stojim před autem, Mary mu dává peníze za cestu. Platil 1000,-. Mary ma kufr.
Sakra co se tu děje!!!!!!!!!!!

Asi po.minutě chůze jsme se zastavili.
"Lásko nebudu tě dál trápit a sundam ti šátek s očí ale nic víc ti k tomu neřeknu"
"Jojo jsem úplně napjatá"
"Jak ne nadržená je to dobrý "
"Ty jsi blbej lásko"
"Já vim"
"Už mi sundej ten šátek "
Máry mi sunda šátek já.kouknu nahoru a tam napsáno LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA
Někam letime :3 a www :3 skočím Marymu do náruče.
"Mary mooc te miluju!!"
"I já tebe"
"Jdeme dal jsem natesena "
" Ok"
Jdeme dal. Jsme u terminálu. Mary da kufry co mel na pas a me.řekl at si zajdu na WC at se mi pak nechce. Já řekla že Ok a šla jsem.

Když jsem pak přišla zpět Mary cekal na odbavení. Odbavili jsme se a akorát jsme šli do letadla.
A tady mi Máry řekl ze letime.do Kalifornie.
Skočila jsem mi do náruče a byla mega šťastná.

Šli jsme do letadla.

PO 3 HODINÁCH LETU
A jsme tu. Jdeme do hotelu. Tady je 10:00. V ČR je 14:00. Jdem na pokoj a Mary jde zavolat Matymu.
Když dovolal já.uklízela věci. Přišel ke mne a začal me líbat na krku. Pak me otočil a líbal na puse. Pak me vzal do náruče a odnesl na postel. Pak mi rozepl košili a pak podprsenku. Já mu zatím rozepnula kalhoty a sundala tričko. Pak si ty kahlozy sundal i s boxerkama. Ne sundal leginy a kalhotky, lehl si na me a pomalu zasunul. Nejdřív byl něžný ale pak jak drak.

Doufám ze se líbí:)
Sry za chyby:)

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat