Kapitola 1. Já a Petra

287 13 8
                                    

Prvních pár kapitol bude jen popis a seznámení s jednotlivými postavami. Takže se nemusíte bát, že takhle budou vypadat všechny kapitoly. A teď už se na to vyhněte ;)

Ahoj, tak toto jsem já, malá holka s po ramena dlouhými vlasy. Jmenuji se Markéta. Nosím brýle, velké, fialové a s opravdu hodně dioptriemi. Dobře, není jich tam třeba deset, ale jsou dvě na obou sklíčkách. Sice bez nich vidím mizerně, ale často si představuji, jak bych vypadala bez brýlí. No a řeknu vám: žádná sláva.

Za pár měsíců mi sice bude čtrnáct, ale všichni ze třídy jsou starší a dovolují si, nešikanují mě, ale občas jim nějaké to slovíčko z pusy vylétne. Ve třídě jsem jedna z pár nejlepších, protože abych pravdu řekla: máme ve třídě samí blbce, ať už se jedná o jakýkoli předmět, kromě tělocviku, výtvarky nebo hudebky.

Do této třídy jsem spolu s dvěma dalšími holkami po prvním stupni nastoupily do této třídy, kde už všichni měli svého nejlepšího kamaráda. Holky s kterými jsem přišla se jmenovaly: Elizabeth a Klára. Klára byla tlustá a téměř okamžitě se stala nejméně oblíbenou holkou ve třídě. Zato Elizabeth se se mnou nejdříve pár měsíců kamarádila, potom ale do naší třídy přestoupila holka z dětského domova, s kterou se znala, protože její mamka pracovala v dětském domově. A tak se s kamaradila s ní.

Musela jsem si najít novou kamarádku.

Nakonec jsem se s kamarádila s holkou, která byla z vesnice, měla dvě mladší sestry a mladšího bráchu. A jelikož jich bylo tolik, tak se její rodiče snažili na dětech co nejvíc ušetřit a tak se moje nová kamarádka nemyla a smrděla. Jmenovala se Petra.

Všichni si říkali, proč se s ní jen kamarádím? Odpověď byla jasná. Petra byla namyšlená (to jsem bohužel zjistila moc pozdě), párkrát jsem se s ní pohádala, jenže ona potom všude chodila za mnou a nadávala mi. Potom se rozbrečela a mě nezbylo nic jiného, než se jí omluvit. Nejhorší na ní ale bylo to, že byla užvaněná. Když jsem přišla do školy a ona už tam byla, ani mě nepozdravila, ale hned mi musela říct například: ,,Včera na nás Tomáš s Filipem a Romanem (přitom navíc vůbec nevím, kdo jsou ti kluci a v životě jsem je neviděla) házeli kameny a matka jim na to nic neřekla a mám zákaz na půl roku jít na počítač, ale Libor (její bratr) může. To je strašně nefér." a tak dále a tak dále.

Takže toto je Petra.

Osamělá A Špatné Přátelství [DOKONČENO]  Kde žijí příběhy. Začni objevovat