Ah işte tam karşımda duruyor. Kendimi bildim bileli sevdiğim erkek SERKAN.. Lise arkadaşım. Artık benimki arkadaştan öte. 😊. "Günaydın mira" diyerek yanımdan geçti. "günaydın serkan" dedim bende. Çok heyecanlanmistim. Kalbim duracak sandım. Ben onu çok seviyordum ama o beni of bilmiyorum. Seviyormu sevmiyormu bilmiyordum. Ah neyse arkadaşım seda bekliyordu beni "günaydın seda sen beni almaya gelmezdin noldu da geldin??" dedim. Hemen yüzünu somurttu. "mira saçmalama geliyorum işte daha ne istiyosun of hadi okula gidelim geç kalicazz" dedi bende "tamam" dedim.Biraz gıcık bir kızdır ama onu seviyordum. Okula gelmiştik. Okulumu hiç sevmiyordum. Hatta nefret ediyordum. Havalı kızlar, dalga geçen erkekler artık beni sıkıyordu. Sınıfa gittiğimizde herkez bir yerde toplanmış bagirisiyorlardi. Ahh herzamanki kavgalar artık bikmistim bu okuldan herkez kendini bişey zannediyordu. Ama olayın içine girdiğimde "olamaz" diyerek haykırdım. Kavga eden çocuklardan biriside serkan di. Çok pis dövmüşlerdi onu. Bi an çok acıdım. Hemen yanına gidip "Serkan iyimisn?" dedim oda bir hışımla "iyimi görünüyorum??" diye bağırdı bana. Evet bagirmisti bana çok üzülmüştüm ama neyse ilgilenmem gereken bir Serkan vardı. Hemen onu revire götürmeye başladım. Revire gittiğimizde başı çok kaniyordu. Hemen pamuk la temizlemeye başladım. Bu işlerden pek anlamıyordum. "mira biraz yavaş zaten sinirliyim bağırmiyim sana" dedi bende "özür dilerim yavaş silerim ama noldu da kavga ettiniz??" dedim serkan da "gökceye laf attılar bende dövdüm" dedi. Hh kim kimi dövmüş belli dedim içimden. Bu arada gökçe?? Gökçe ne alaka yoksa Serkan gokceyimi seviyor? hayır olamaz bu. Gökçe çok cimri,havali, dalga geçen ve bana çok bulaşan bi kiz Serkan bunu sevemez diye düşünürken "mira neyi bekliyorsun siliyosan sil yoksa gidicem" dedi. Silmeye devam ettim. dönerek "şey bişey sorabilirmiyim ama kızma sakın" dedim "soyle" dedi. "şey sen niye gokceyi korudunki??" die sordum kesin kızıcakti bana ama olsun sormaya değer hem öğrenmek istiyorum nevar aralarında. "hiç ya gokceyi öyle görünce dayanamadım yani aramızda bişey yok gerçekten bak" dedi. Çok şaşırmıştım gayet masum söylemişti. Ama bişey olduğunu sezmistim." Of Serkan sakın Gökçek'i sevme"diye içimden geçiriyordum.
ARKADAŞLAR BUNDAN SONRA DAHA ÇOK ŞEY OLACAK KAÇIRMAYIN DERIM😊😊 İYİ GECELER...