herseyin basladı an...

27 0 0
                                    

1996 ocak pazar günü saat 9.00 da dünyaya gelmisim . Sonra 2004 senesinde kardesim dogmuș .Ve en kucuk kardesim sebahttin o 2006 senesinde dogmuș
  Ben kardeslarim kuzenlerim  dünyaya geldimizden beri aile buyuklerimiz bizleri cok sevmisler  ve  bize cok deger vermisler . Dedem ve babanem gencken cok ezilmisler yeri gelmis arkadaslarini ozenmisler .dedem biz dogunca soz vermis torunlarimin  ozendikleri  hic bir sey olmayacak demis ve bize en iyi ayakbalari en iyi elbiseleri almıș  annem selin pazara gider yengem peri ile en ucuz elbiselere bakar alirlarmis  dedem  onlara kizmis ve bida torunlarimin kiyafetlerini ben alirim demis ...benim ailem koyun en zengin niymis butun sehir onlarinmiș. Dedemin babasindan gelen bir zenginlikmis . Holuk amcam ve rahana babanem mehmet amcam cok eziyet etmisler babaneme sonra babanem ve dedem olmus ama ben dedem oldun de cok aglamistim bunlari neden anlatimi bilmiyorum ama anlatma geregi duydum..
Asil konumuz ...2011 senesindeki olay  dedem gokhan amcamim dukkanindan musa amcam cagirdi diye  gitmek istemese bile babanem zorunla gitmisti arabisinla yokustan agsa indinde musa amcamlar dedeme busu kurmuslar musa nihat veli 've ogulari dedeme silah vurmaya baslamislar dedemde o hareket karsinda arba korugun altindan silah cikarmis o 1 2 el sikmis ama onlara denk gelmememiș  dedem arabadan inip nar agcin arkasina saklanmis dedemin en buyuk kardeşi olan serefsiz musa dedemi ordan cikarmis arabaya bindirmiș ustelik araba hastaneye gidene kadar tabanca sapinla olsûn diye vurmuș dedem yalvarmiș yapma abi ben senin kardeşinim dedemiș ama yine dinlememiș.....

Simdi uyucam yarin tekrar yazicam gorusmek üzere...♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kücük Bir Kızın Geçmişi..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin