ဘဝဆက္တုိင္း Ep-1

1.9K 124 38
                                    

အခ်ိန္ကား ဂ်ဳိဆြန္ေခတ္....

စစ္သူႀကီး တစ္ဦး၏အိမ္တြင္...

ရုပ္ခ်င္းခြဲမရေအာင္ တူေသာ ကေလး၂ေယာက္... အရြယ္မေရာက္ တစ္ေရာက္ အရြယ္ ျဖစ္သည္... ေကာင္ေလး နဲ႔ ေကာင္မေလး ျဖစ္ၿပီး ေနရာကေတာ့ ေကာင္မေလး၏ အခန္းတြင္...

Yoo ::: အစ္မရာ... လုပ္ပါ... ကၽြန္ေတာ္မွ မသင္ခ်င္တာကုိ... ကၽြန္ေတာ္က အစ္မ သင္တာေတြပဲ စိတ္ဝင္စားတာ... အဲ့ဓားေတြ ျမင္ေတာင္ ျမင္ခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး...

Yeon ::: အစ္မလည္း အျမဲတမ္းႀကီး မသင္ခ်င္ဘူး... ပင္ပန္းတယ္... Yoo ရဲ႕...

Yoo ::: ဟာ... မသိဘူးဗ်ာ... သြားသင္ေပး... ကၽြန္ေတာ္ ဒီထဲမွာပဲ ေနမွာ..

Yeon ::: ခက္လုိက္တာ... Yoo ရယ္...

Yoo ::: မခက္ပါနဲ႔... အရင္တုန္းကလည္း ဒီလုိပဲ သြားေနက်ကုိ... သြားေတာ့ေနာ္... ဒီမွာ အက်ႌယူလာခဲ့တယ္... လဲၿပီး သြားလုိက္ေတာ့ေနာ္...

ဒီတစ္ေယာက္တည္း ရွိတဲ့ ေမာင္ေလးကုိ ခ်စ္လြန္းေတာ့လည္း သူပူဆာတဲ့အတုိင္း လုပ္ေပးရျပန္ဦးမည္...

***

စစ္သူႀကီး တြင္ သားနဲ႔ သမီး ၂ေယာက္ ရွိသည္...သားနာမည္က Yoo ျဖစ္ၿပီး သမီးနာမည္မွာ Yeon ျဖစ္သည္...

Yoo က အငယ္ျဖစ္ၿပီး Yeon က အႀကီး ျဖစ္သည္... Yeon က သူ႔ေမာင္ေလးကုိ အရမ္းခ်စ္ၿပီး သူ႔ေမာင္ေလး အလုိကုိလည္း အရမ္းလုိက္ေလသည္...

စစ္သူႀကီးက သူ႔သားကုိ  အတုိက္အခတ္ ပညာေတြ အားလုံးကုိ ငယ္ငယ္ေလးတည္းက သင္ေပးတယ္...  ဒါေပမယ့္ Yoo က အဲ့လုိပညာေတြကုိ လုံးဝ စိတ္မဝင္စား... Yoo မွာ ငယ္စဥ္အခါ ကတည္းက ေယာက်ာ္းလုိမ်ဳိး က်ားက်ားယားယား မဟုတ္... မိန္းကေလးလုိမ်ဳိးႏြဲ႕ေလသည္... မိန္းကေလးအလုပ္ေတြျဖစ္တဲ့ ခ်ည္ထုိးပန္းထုိး အလုပ္ေတြ  အားလုံးစိတ္ဝင္စားသည္... အတုိက္အခုိက္ေတြကုိ ဝါသနာမပါ...

အဲ့ဒါေၾကာင့္ အျမဲတမ္း သူ႔အစ္မကုိ အပူကပ္ကာ ဓားေရးမသင္ခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းေျပာၿပီး အစ္မကုိ လူစားလဲၿပီး သူ႔အစ္မကုိ ဓားေရးသင္တဲ့ဆီကုိ သြားခုိင္းေလသည္...

Yeon ကလည္း သူ႔ေမာင္ေလးကုိ အရမ္းခ်စ္ေတာ့ ငယ္ငယ္တည္းက ေယာက်ာ္းေလးေတြ သင္တဲ့ ဓားေရး / စာေပပညာ အားလုံးကုိ Yoo စိတ္တုိင္းက် သင္သည္... သူသင္ခ်င္လြန္းလုိ႔ မဟုတ္ဘဲ သူ႔ေမာင္ေလး အလုိက် သင္ရျခင္း ျဖစ္သည္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ဘဝဆက်တိုင်း[Hiatus]Where stories live. Discover now