4. dio

4.6K 160 2
                                    

Ponedeljak

Ustala sam u sedam sati jer moram u skolu. Prvi mi je matematika. Uradila sam higijenu i krenula se oblaciti. Obukla sam crne kozne helanke i sivi dzemper te crne cizme iznad koljena. Usla sam u Viktorovu sobu jer me on vozi. On je vec bio spemljen. Imao je crne pantole i plavu majicu.

-Jesi gotov? Moramo krenuti.-on je klimnuo i uzeo kljuceve.

Stigli smo ispred skole te je on otisao. Usla sam u ucionicu i sjela na svoje mjesto. Sjedim sama. Pogledom sam trazila Moniku da popricamo o onome sto je dala moj broj Stefanu. Sjedila je sa Marijom.

-Moramo razgovarati.-ona je ustala te smo krenule ka mojoj klupi.

-Reci.

-Zasto si dala Stefanu moj broj?

-A to! Ma bila sam pijana. Nemoj se ljutiti.

-Ma ne ljutim se. Nego sta ima novo?

-Prije nego si ti dosla, profesorica nam je rekla da treci i cetvrti razred imaju zajedno matematiku.-samo mi je jos to trebalo. U tom razredu su svi nekako umisljeni. Valjda zato sto su zavrsna godina. Ja sam samo klimnula glavom i ona je otisla kod Marije. Ja sam uzela da ponovim.

Kada sam podigla pogled vidjela sam da umisljena ekipica ulazi. Ja jos sjedim sama. Poslednji je usao Stefan i krenuo ka meni. Samo je sjeo pored mene.

-Tko ti je rekao da sjedes?-pogledala sam ga upitnom facom. On se samo onako smekerski nasmijao. Nije odgovorio. Nakon toga je usla profesorica.

-Dobro jutro razrede! Danas imamo svi zajedno cas. Radicete u parovima kako sjedite u klupi.-a sa kim sam ja u paru? Sve cu sama raditi. Nastavnica nam je podjelila zadatke i ja sam krenula da radim. Stefan me je promatrao.

-Stefane ajde pocni raditi. Ne mislim sve sama.-pozalila sam se.

-Ne zelim. Vise volim da tebe posmatram.-ne mogu vjerovati koji je on kreten. Taman sam krenula da nesto na to kazem, ali me nastavnica preduhitrila.

-Stefane ima li kakvih problema?

-Ima.

-Mogu li znati koji su to?-on se smjesio onako zlobno. Sada ce je sigurno zajebavati.

-Naravno. Previse smarate i vi i matematika.-joj sta joj rece. Kakva je ona, sigurno ce poluditi

-Kakvo je to ponasanje? Zelis li kod direktora?-krenula se derati a on je klimnuo glavom te pokupio svoje stvari i izasao. Profesorica je samo pogledala u njega i odmahnula glavom.

-Za njega nema buducnosti.-rekla je tiho ali dovoljno glasno da je cujem.

-Zasto to mislite?-pitala sam iako nisam imala potrebe.

-Molim?-pa zar je gluva?

-Pitala sam zasto mislite da za njega nema buducnosti?-pitala sam smireno. Iako je on sada takav kakav je, buducnost se mijenja kao i osobe. Neki su govorili da se cak i drogira ali ja ne vjerujem u to.

-Zato Viktoria. Vidi mu ponasanja, zar se tako ponasa prema starijima. Kultura mu nevalja, kasni, neodgovoran je. Zar moram dalje nabrajati?-kako se usudjeje govoriti tako o jednoj osobi, pa cak i o Stefanu.

-Izvinite ja se ne slazem sa Vama. Osobe se mogu mijenjati. Ja sam sada odgovorna a za nekoliko sedmica ili mjeseci mogu postati kao on. I to sto je on nekulturan, to je njegova stvar.-ona je blenula u mene kao i ostatak djece u ucionici.

-Dobro Viktoria, to je tvoje misljenje. Svako nekog gleda na drugaciji nacin.

-Nastavnice mogu li u wc?-ona je klimnula glavom i ja sam krenula da izadjem. Ostatak razreda je uzvikivao kao:

-Nemoj slucajno da se i Stefan nadje u wc-u.-ignorisala sam ih i izasla. Uputila sam se ka wc-u. U hodniku sam srela Stefana. Nisam se zaustavljala ali me snazna ruka zaustavila koja je prouzrokovala trnce po mom tijelu.

-Zasto si izasla?

-Krenula u wc. Ona me babetina iznervirala.-ovo nisam trebala reci.

-Zbog cega?

-Nije bitno. Mogu sada da idem u wc?-pogledala sam ga i sklonila njegovu ruku s moje.

-A mogu li i ja sa tobom?

-Naravno da nemozes. Nisam ti ja one tvoje lutkice koje jedva cekaju da ti se uvuku u krevet.-vec me ljuti. On se nasmijao. Zar zeli da me ubije ovdje. Al stvarno ima predivan osmijeh. Da nije kreten, vjerovatno bih se zaljubila u njega.

-Mogla si sa mnom poslije casa na jedno mjesto. Hocu da ti pokazem nesto.

-Ali ja imam jos tri casa. Ne mogu markirati to jest nikada nisam.-al stvarno nisam ni pomisljala na to.

-Ajde malena to je samo tri casa. Neces pozaliti. Stvarno ce ti se svidjeti.-ta mi se ideja cini privlacna jer ipak, jednom se zivi.

-U redu. Posle ovoga casa. Cekaj me napolju.-na licu mu se pojavio veliki osmijeh te me je poljubio u obraz.

Jos pet minuta do kraja casa. Glavni predmeti su prosli. Test sam napisala a kasnije nemam neke predmete.
...
Zvonilo je. Ja sam polako izasla i krenula napolje gdje je Stefan. Sjedio je na stepenicama i pusio. Izgledao je savrseno. Imao je crne pantole, crveno-crnu kosulju, crnu koznu jaknu i crne patike(slika sa strane).

-Idemo li?-upitala sam kada sam mu se priblizila. On je klimnuo a ja sam mu uzela cigaru i stavila izmedju usnica. Zbunjeno me je pogledao ali nije nista rekao vec je uzeo drugu. Tokom setnje nismo puno pricali. Najvise volim kada setam i cutim. Tada sam u nekom svom svijetu. Iskljucim se iz svega.
...
Nakon petnest minuta stigli smo na jedno mjesto koje je bilo prelijepo.

Evo ga novi nastavak. Nadam se da ce vam se svidjeti. Votajte, komentarisite.

Love the bad guy✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora