*Kate pov*
Kolejny dzień nie poszłam do szkoły, płaczę cały czas. O boże a jak Brad powiedział wszystko Lukowi co ja mam zrobić, dzisiaj jest dyskoteka liczyłam, że Luke mnie zaprosi ale nazwał mnie suką jak mógł. Wiedział, że jestem w rozsypce a powiedzenie mu prawdy jeszcze bardziej pogorszyłoby sytuacje.
Od miesiąca schudłam 3 kg mój wygląd bardzo się poprawił i zaczęłam trochę wierzyć w siebie ale wiadomo początki są trudne. Mam pomysł założę tą czerwoną sukienkę i pójdę na tą dyskotekę sama w końcu mam Al i Aleksa taki trochę trójkąt ale cśśiiii hahhaah - zaczęłam się śmiać. Dyskoteka jest o 19.30 jest juz 18.30 czas się szykować. Odstawiłam jak na nie wiadomo co założyłam czerwoną sukienkę do tego superstary (wyglądało to bardzo dobrze) wiem powinnam szpilki, zrobiłam kreski eyelinerem i pomalowałam usta na czerwono, włosy zostawiłam rozpuszczone, przejechałam po nich tylko prostownica ze trzy razy. Była 19.10 postanowiłam, że wyjdę juz z domu i ruszę pod szkołę.
*Luke pov*
Była 19.10 postanowiłem jednak pójść na tą imprezę do szkoły może stanie się jakiś cud i spotkam Kate.
O 19.39 byłem w sali gimnastycznej, trochę spóźniony muszę mieć wejście. Po chwili ujrzałem Kate miała na sobie piękna sukienkę i jej ulubione buty (superstary), które kupiłem jej na urodziny.
Postanowiłem, że podejdę do mojego aniołka może uda mi się ją przeprosić i mi wybaczy.
- Hej ślicznie wyglądasz, przepraszam, za to co powiedziałem przepraszam.. - powiedziałem.
- Cześć Luke słuchaj to co Ci mówił Brad to wszystko prawda ale spoko nie będę sobie robić nadziei wiem że Ci się nie podobam, a więc chyba mogę... - powiedziała a pod koniec pocałowała mnie...jej piękne pełne usta dotknęły moich po chwili oddałem pocałunek..... niechętnie pozwoliłem jej zakończyć pocałunek.
- Luk zakochałam się w tobie i niech to nie będzie tajemnica a ty zrobisz z tym co będziesz chciał- powiedziała a mnie zatkało nawet nie zorientowałem się kiedy Al zabrała ją na środek i obie zaczęły tańczyć. Co ja mam zrobić?Jej mamy kolejny strandard jak zwykle gwiazdkujcie, komnetujcie i polecajcie innym!