1.bölüm __ Maça geç kaldım!

94 6 4
                                    

Merhaba öncelikle okunmaya başladığımız için teşekkür ediyoruz. Biz bu kitabı iki arkadaş yazıyoruz. Aynı sınıftayız ve 6'ya gidiyoruz. İyi okumalar.

Multi: Kızlar var

Damla:
N'oluyor ayy ! Kafam titriyor hay anasını telefon çalıyormuş. Lann alarm bu Eyvah!
"abii niye uyandırmıyosun ? "
"Kızım uyanmıyorsun ki!"
"Lan hiç olmuyorsa insan su döker dimi." off iyice saçmaladım. O sırada yataktan kalkıp banyoya koştum
Size kendimi tanıtmadım dimi ismim Damla Aslan futbol takımındayım ve takım kaptanıyım. 5 kız arkadaşız ve erkeklerle savaşıyoruz. "Damla uyanmıyosun ayı uykusundasın resmen" tabiki bunu diyen abim Onur . çok tatlı biridir , biricik abim. Abim çok çapkındır. Ayy bu gün maç var ve ben geç kaldım hala nelerle uğraşıyorum. "Abi saat kaç?" diye sordum abime  "12.30" ohaa çok geç kalmışım. Hemen dolabıma yöneldim ve giyindim makyaj yapmayı sevmediğimden yapmadım ve sırt çantama formalarımı koyup çıktım. Telefonunu çıkardım ve Kumsal'ı aradım ikinci çalışta açtı. Kumsal" gerizekalı mısın kızım nerdesin erkekler korkup kaçtı diyor!" ofladım ve "tamam 30 saniye sonra ordayım " dedim ve telefonu kapattım. Halısaha bi alt sokakta olduğu için cabuk gelmiştim ve koştuğum için nefes nefese kalmıştım. Gittiğimde onlara el sallayıp içeri girdim. "Şimdi mi başlıycaz ?biraz dinlenseydim yaa" dedim. Tabiki hiçbiri beni umursamadı. Üzerimi değiştirip yanlarına gittim ve oflayarak maça başladık.

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>

90 dakika sonra
"Off berabere bitti yine " diye sitem ettim ve Doğa atladı lafa "hile yaptınız Rüzgar" Rüzgar tam ağzını açmıştı ki Ada acıyla inledi "ayy ayağm çok acıyor , üstüne basamıyorum" ayağa kalkmaya çalıştı ve yere düştü bizde hemen yanına koştuk. Kaldırmaya çalıstık ama olmadı. Sonra Aras ve diğerleri yanımıza geldi Aras " n'oldu kızlar kalkamıyorsunuz " dedi pişmiş kelle gibi sırıtırken "off kızlar çok acıyor kaldırsanıza yaa" Aras gülmeye başlayınca "Gülme salak" diye cırladı. Aras birden Ada'yı kucağına aldı  "düşüreceksin malAras sırıttı ve yalancı bir kızgınlıkla "kes sesini" dedi  hepimiz birbirimize bakıyorduk Aras bir taksi durdurdu herhalde hastaneye gidiyorduk çünkü gerçekten acıyla bağırıyordu. Çok şanslı olduğumuzdan taksi şu büyük olanlardandı ve zorla sığdık. Telefonumdaki titreşimle ekrana baktım abim arıyordu.açtım. "nerdesin lan Damla ?" hep bi kabalık zaten hiç nazik olamıyorsun dimi. "İyi canım sen napıyosun?" dedim. Kızlar kim olduğunu anlamış erkekler Kaan'a bakıyordu. Kaan sinirlenmiş. Niye ki ? "Sen soruna cevap ver" dedi abim ve bende başladım saydırmaya "canım , birtanem , aşkım , erkeklerin en yakışıklısı " diye yalakalık yaptım. "Yalakalık yapma lan" dedi sonunda pes edip "Adanın ayağı burkuldu herhalde onu hastaneye götürüyoruz"dedim "tamam kesin her zamanki hastanedir kapat geliyorum" dedi nasıl da biliyor hastaneyi hep maç oynarken sakatlandığımız için o hastaneye giderdik. Ama ben "gerek yok" dediğimde telefonun kapandığını yeni fark etmiştim. Taksiden indik abim bizi kapıda bekliyordu biz kızlar indik abim tekerlekli sandalye getirdi bizde Ada'yı ona koyduk abim tek tek hepimize sarıldı. Erkekler şaşırmış bir durumda bize bakıyorlardı. Niye şaşırdılar ki ? Aslında hastaneye onlarla gelmezdik ama tabiki Ada'yı tek başımıza taşıyamıyacağımız için onlara kaldık. Aman neyse ne bunlar neden şaşırdı şimdi?

Bölüm sonu...

Sizce neden şaşırdı erkekler ?

Herhalde 3 günde bir yeni bölüm gelir bilmiyorum tam belli olursa günleri size de bildiririm.

İlk bölüm kısa ve 508 kelime diğer bölümler uzun olucak. Söz. :)

Erkekleri bir daha ki bölümde multiye koyarım herhalde bakarız...

Oy ve yorumlarınıZı eksik etmeyin :-*

Futbol Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin