Omlouvám se že dlouho nebyla kapitola, ale nevěděla jsem jak se z téhle instagramové situace dostat :D.
"To snad ne" podívala jsem se na telefon. "Dementi" flákl pěstí do stolu Peter, a pak se chytil za hlavu. Asi zase nejste v obraze že? Byly tam fotky mě a Petera jak se držíme za ruce nebo jak mi dává pusu do vlasů, a k tomu popisky: YouTube ku*víčka nebo: co to je?! Tak napřed fotky s Vadimem a pak s Peterem? Holka ty to střídáš jako ponožky... Atd. Jako... 1) to není ani pravda 2) není to naše věc? Jako... To až tak do soukromí?!.
"Musím jít něco natočit" šeptl Peter a odešel někam do svého pokoje. Peter byl asi hodinu v pokoji. "Peter?" zeptala jsem se přes dveře. "Co?" slyšela jsem jak tam s něčím klapnul.
"Ehm.. Nic nebudu tě rušit" řekla jsem. Znova jsem se podívala na instagram. Byly tam komentáře i od youtuberů:Vláďa Kadlec : waaau! Přeji :) ale bylo by pěkný mi to i někdy říct :D
Pavel Blazer Paradýs : jeeej ! :D sestřička si našla kluka! :D ale jen mě sere že to je Peter :/ :D
Natyla: Peter?! A kdy bude svatba? :D ne... Dělám srandu ;) přeju!
Vadim Tkačenko: .... :'(
Martin Carev: :D a to jsme mi to chtěly říct kdy? :D
Karel Kovář: Oboum moc přeji :3
Kea : Sice tu holku neznám, ale přeju! :D
Vid Vodvarka (ikaro): ty pi*o!!! To je kost!!! :DAtd...
Podívala jsem se na hodiny. To už je 5 hodin?! To rychlé utíká... Přišla mi SMS. "Ahoj Anet. Potkal jsem Hoggyho, a přespím u něj ;) tak žádný prasečinky doma :D" byla od Matúše.
"Ok ;) užíj si to. Ale spíš u vás žádný prasečinky ne? Spíš u Hoggyho -_-"
"Ano vlastně :D " odepsal. "Peter?!" křikla jsem. "Ano?" křikl z pokoje.
"Co si dáš na večeři?" křikla jsem.
"Nemám hlad!" křikl zpět. "Peter?" šla jsem k jeho pokoji. "Si naštvaný?" smutně jsem otevřela dveře. " "Ne" otočil se na židli směrem ke mě a usmál se. "Ehm.. Ok no..." řekla jsem a odešla z pokoje.***o 2 hodiny později***
Pípl mi mobil. 'Kanál Exploited vydal nové video'. Ano, odebírám všechny mé friens. Chtěla jsem už na to kliknout, ale mobil mi pípnul znova. 'Kanál Vadak vydal nové video'. Ehm.. Napřed se podívám na na Vadimovo video :D přece jen... Petera mám 2 zdi od sebe :D Zapla jsem Vadimovo video. Byla to pozvánka na camp , youtuberskej camp. (Je vymyšlenej, jelikož vím že spousta z vás jede na campy s youtubery poprvé, a nechci vám kazit překvapení ;) ).
Ale.. Zdál se mi divnej. Na začátku videa veselej a plnej energie. Ale pak tam byl střih. Asi setinu sekundy před střihem šlo slyšet cinknutí. Po střihu měl úplně červený oči a kruhy pod očima. Brečel? Proč? Co když je to kvůli těm fotkám? Bože... Šla jsem se podívat na Peterovo video. Bylo o tom instagramu. Říkál že to tady nebude zbytečně vysvětlovat, ale že spolu nechodíme. A taky že pojede na ten tábor, ale až na druhý turnus. Najednou mi začal zvonit telefon.
Volal mi Vláďa. "Haló?" zasměju se do telefonu. "Ahoj Anet" zasmál se on. "Co potřebuje náš šéfis?" zeptala jsem se. "Ha ha -_- jedeš na ten tábor?" zeptal se. "Na jakej?" zeptala jsem se. "No.. Kadim o něm točil to video. Viděla jsi ho?" zeptal se. "Jo.. A kdy , kde a co? A kolik to bude stát?!" zeptala jsem se vysmátě. "Jo... Tak si Vem papír a píš si...."***po velmi dlouhém telefonátu***
Ok.. Takže pozítří jedu na tábor s youtubery. Budu to mít zdarma, jelikož tam budu hlavně jako asistentka a budu pomáhat youtuberům. Navíc prý jsem docela slavná tím AnetArt, takže by to neměl být problém. Už se megaaa těším!!! A navíc mi teď chodí 100000 omluv za tu gratulaci, skoro všem píšu že mi jen gratulovali, a na tom není nic špatného. Šla jsem za Peterem do pokoje. "Peter?" zeptala jsem se. "Ano?" zeptal se vysmátě. Někdy se mi zdá, že tu má schovanou zahrádku :D. A ještě k tomu mi ani nedá podíl.
Hrozný to člověk že?! "Haloooo! Země volá Anet!" křikl vysmátě Peter. "Jo jo, jsem tu" probrala jsem se. "Co jsi potřebovala?" zeptal se se smíchem. "Jooo, budeš chtít nějaké to jidlo?" zeptala jsem se. "Ehm... Né, díky " usmál se. "Dobře" povzdechla jsem si.
Odešla jsem z pokoje. "Co si asi udělám?" řekla jsem si pro sebe. "Hlavně si nepodřezávej žíly, kdo to bude uklízet?" řekl Peter co se opýral o futra s překřízenýma rukama na hrudi a koukal na mě. "Ha ha ha" řekla jsem ironicky. Otevřela jsem ledničku. Vždyt byla skoro prázdná!!
"Peter? Vždyť tady není co jíst!" zasmála jsem se smutně. "Tak nebudeš jíst no" zasmál se Peter. "Hmm" řekla jsem a vytáhla poslední jogurt co v lednici byl.
Vzala jsem si lžičku, a šla s Peterem do pokoje. Sedla jsem si na postel a otevřela si jogurt.
ČTEŠ
YOUTUBE není nic pro MĚ (Dokončeno)
FanfictionMatůš,Expl0ited,Vadak,Martin(jmenuji se martin), Kea, Carrie, Vladavideos, Blazer, Richard Vlogs TV, Kovy, a další... 16ti letá Anet jede na chatu k bratrancovi o kterém skoro nic neví. Co se stane když znovu potká VADAKA? A jak na Anet bude reagova...