Hello ! Inainte sa citesti da drumul la muzica . In poza este Ethan . Okay , acum poti incepe . :* ^_~
Din perspectiva lui Liam.
- Okay , pa !
Doamne , ce m-a apucat s-o iau de mana ? Am inebunit cumva ? Daaa, sigur am inebunit . De-o saptamana jumate mereu stau numai prin preajma ea si chiar imi place . Ohhh , trebuie sa-mi cer scuze dar nu inainte sa-mi termin micul dejun .
Ne intorcem la mine .
De ce-mi bate inima asa tare ? Ce s-a intamplat cu mine ? A fost doar o luare de mana , nu altceva si acum tremur ca piftia . Doar nu s-a indragostit de mine ? m-am intrebat eu punandu-mi mainile pe fata . Sigur Violeta , parca nu are de cine sa se indragosteasca . Te gandesti repede la tine , egoist-o ! mi-am spus dandu-mi palme in cap .
- Volo !
- Niall ! Numele meu este Vio nu Volo ! am tipat nervoasa de pe scara .
- Vio , ti-am facut clatite !
- Da ? am tipat eu si mai tare .
- Vino sa mananci . Eu am inceput deja .
- Fomila Burtila , mai lasa-mi si mie . am spus coborand scarile in fuga .
- Iti las . Vrei sa-ti pun Nutella ?
- Nu mai este . Ai mancat-o tu pe toata ieri la film ! i-am spus eu facand ochii mari la el .
- Chiar ma speri . Inceteaza ! Violeta !
- Asa-ti trebuie daca bagi in tine cat un porc ! Sperie-te ! am continuat sa-mi fac ochii si mai mari .
- Violeta , mai este un borcan in dulap . a spus Harry iesind afara .
- Da ? Niall , mie de ce nu mi-ai spus ? Vrei sa ti-o iei ?
- Nu sari pe el ! De borcanul ala nu stiu decat eu si Louis .
- Bine, ma abtin . Hei, ce faci ? l-am intrebat eu pe Harry care m-a pupat pe obraz.
- Te iubesc ! Pa !
- Clatite ? Vreau si eu . Pot sa iau ? a intrebat Liam in timp ce lasa tava .
- Ia ! Nu vezi cate sunt ? Ne ajung pentru 6 zile .
- S-o crezi tu . Astea se termina azi . a spus Niall luand o farfurie cu 15 clatite pe ea .
Dupa ce am terminat de mancat am mers cu baietii la studiou . A doua zi nu am facut decat sa lenevim acasa . Pe seara fetele , fara Taylor au venit la noi . Am terminat de jucat Europolis si-am cazut de comun acord sa incepem Adevar sau provocare . Am luat sticla si-a inceput invarteala . Primul a invartit Harry .
- Louis , te provoc sa-i lingi fata lui Zayn .
- E prea scarbos . Altceva nu sti ?
- Eu , scarbos ? Perrie unde imi este oglinda ? a intrebat Zayn speriat .
- Sarut-o pe ....... Eleonor ! i-a spus Harry lui Louis .
- Aaa, ajunge nesatulule! a tipat Niall .
Acum a invartit Louis si-a picat exact la Niall.
- Niall , te provoc s-o saruti pe Violeta .
- Opaaaaa ! au inceput Perrie si Eleonor .
- Ce ? Nu se poate asa cev....
Fraza mea nu s-o terminat deoarece Niall si-avea deja buzele pe ale mele . Rusinata am intrebat :
- Acum invart eu ?
- Da . Acum sunt eu . a zis Zayn .
- Hai sa te vedem !
- Liam , te provoc sa ........ . Liam este adevarat ca iti place de Violeta ?
- Probabil ca ma simt atras . Da , este adevarat . a spus el dupa care a iesit in graba afara .
- Vio , cum te simti ? m-a intrebat Louis .
- Cred ca bine. Continuati voi .
M-am ridicat de jos si m-am dus dupa Liam . Era asezat pe scarile din fata vilei . M-am indreptat suptil spre el si-apoi m-am asezat pe scar langa el .
- Hei ! Ce faci aici ? l-am abordat eu .
- Privesc cerul . a raspuns el rusinos.
- Cei cu tine ? De ce esti asa timid ?
- Pentru ca am spuschestia aia mai devreme .
- Iti este rusine ca ai recunoscut ?
- Nu . a spus el repede . Imi este doar de tine .
- Doamne , da este o noutate pentru mine deoarece tu esti primul care spune ca se simte atras de mine .
- Da ? a spus uimit .
- Nu esti fericit ? l-am intrebat eu intorcandu-i fata spre mine .
- Sunt , foarte fericit . mi-a spus el dupa care m-a apucat repede de cap si m-a sarutat .
Wowww , ce am facut sa primesc doua saruturi astazi , Doamne? mi-am spus eu in mintea mea .
- Scuze ! Nu stiu ce m-a apucat . a spus panicat .
- Cred ca te-a apucat bine .
- Cum ? a spus nedumerit .
- Ce-ai spune sa te mai apuce din nou ?
- Pai , cred ca ma apuca . a spus el razand .
Dupa ce ne-am mai tinut putin imbrate unul pe celalalt am intrat in casa . Acolo toata lumea ne-a intrebat daca s-a intamplat ceva , iar noi am spus ca absolut nimic interesant . A doua zi baietii s-au dus la o sedinta foto . Normal ca am mers si eu cu ei . Acolo un reporter l-a intrebat pe Harry daca este cu mine , dar acesta in gluma a zis da . Dupa terminare, am mers again la studio. Peste 3 ore eramin pat si dormeam . Era ora 12 noaptea . Din camera am auzit un zgomot foarte mare . Mi-am luat halatul si-am coborat la parter . Am aprins lumina pe hol , dar dintr-odata am simtit ceva puternic pe ceafa .
Cam atata pe ziua de astazi . Nu prea multa imaginatie dar ...... Sper ca va placut . Ne revedem maine . Bye !:*:d