- Czy my przyjechaliśmy do starego mieszkania mojej siostry? – zapytałam, wysiadając z samochodu. – Albo raczej do mieszkania Su?
- Dokładnie – odpowiedział, przechodząc na tył samochodu. Spojrzałam na niego dziwnie, kiedy wyciągnął z bagażnika moją sportową torbę.
- Ja o czymś nie wiem?
- Skoro przy innych czujesz się niekomfortowo, a ostatnio starasz się trzymać dystans, chociaż słabo Ci to wychodzi, postanowiłem załatwić nam strefę komfortu, chociaż na jedną noc – zamrugałam kilkukrotnie. – Mówiłem, że coś wymyślę – zamknął bagażnik i skierowaliśmy się w stronę wejścia do kamienicy.
- A Susanne?
- Nie ma jej do końca tygodnia.
- Więc dlaczego masz klucze?
- Bo mi je dała?
- Kiedy? – przepuścił mnie w drzwiach.
- Dzisiaj rano, kiedy to postanowiłaś zabawić się moim kosztem, a w moich bokserkach narodził się spory problem – spojrzał na mnie znacząco, na co zrobiłam niewinną minę. – Wpadłem na ten genialny pomysł, przypominając sobie, że Su dzisiaj wyjeżdża. Tak więc, zadzwoniłem do niej zaraz po tym jak odwiozłem Cię do szkoły i oto jesteśmy.
- A w torbie są...
- Nasze rzeczy – odpowiedział, otwierając drzwi do mieszkania i przepuścił mnie w nich. Weszliśmy do środka, a on odstawił torbę na podłogę.
- Grzebałeś w mojej bieliźnie?
- Tak – uśmiechnął się.
- Ubrania też mi wybrałeś?
- A kto miał to zrobić?
- Już się boję – westchnęłam. Spojrzałam na niego z rozbawieniem, kiedy w jego brzuchu zaczęło burczeć. – Su chyba się nie obrazi jak zajrzymy do jej lodówki.
- To nie będzie konieczne – spojrzałam na niego pytająco. – Zaraz powinni dowieźć nam sushi, no i mam wino.
- Przygotowałeś się – uśmiechnęłam się, obejmując ramionami jego szyję.
- Bardzo – pochylił się i musnął moje usta.
CZYTASZ
Tell me I'm the one • M.C
Hayran Kurgu•Tell me I'm the one• sequel I hate that I want you, skupiający się na wątku Michaela i Vivianne :) Czytanie pierwszej części nie jest konieczne :) #11 w Fanfiction - 14/04/16 #8 - 26/04/16; 29-30/04/16 © 2016 by thebigblueyes