1) Cum am murit.

34 2 0
                                    

Bună! Ma numesc Emma si am 16 ani,am un iubit pe care îl cheamă Sam si el are 17 ani. Vreau sa incep din acea zi care ma marcat! Deci,era o seară de vineri. Totul era frumos dar nu aveam ce sa fac,când îmi suna telefonul.....eu răspund era iubitul meu Sam. Ma întrebat daca vreau sa iesim si normal ca am zis "Da"! Când a venit sa ma ia de acasă era cu 2 băieți si cu 2 fete,eu cunosteam doar băieți! Am hotărât sa mergem la o casă bântuită de pe strada uneia dintre fete. Eu nu eram de acord dar Sam a insistat deci am mers. Când am ajuns fiecare fata sa dus cu un băiat intr-o camera din acea casă, eu l-am luat pe Sam cu mine si am mers in pod,îmi era foarte frica dar când m-am uita la Sam, era indiferent....parcă nu-i era frica. Când am ajuns sus era destul de curat nu părea ca e o casă abandonată sau bântuită. La un moment dat sau aprins becurile, ne-am speriat, mai mult eu,si in cale mi-a aparut o scară care ducea in jos, si m-am apropiat m-am pus cu picioarele in gaură de parca voiam sa ma arunc,dar nu voiam. Am stat vreo 50-55 de secunde asa după care cineva ma striga "Ema..Ema...Ema...Ema" eu am raspuns "Da e cineva?"si Sam ma întrebat ce sa intamplat de strig asa de nebună,eu i am spus adevărul dar nu ma crezut. După am mai auzit o voce care îmi spunea sa sar,când am auzit am fugit la Sam in brațe si l-am rugat sa ma duca acasă,el a zis ca da pentru ca am stat cam mult , eu îl întreb cât am stat si el spune ca 2 ore!! Nu pot sa cred!! Parca au trecut 5 minute nu 2 ore... dar nu mai contează. Când am ajuns acasă mamă si cu tata mi au lăsat un bilet in care scria ca sunt plecați la o delegație. ....offff. Atunci m-am gandit sa l întreb pe Sam daca vrea sa rămână peste noapte, el a aprobat. Noi doi dormim in camera singuri ,da? -zic eu.
Sam: Da normal!
După care ma sărută pasional de parcă vroia sa facem "sex" eu am fost de acord. După ceva timp pe la 3-4 noaptea sa auzit cum a căzut o vază si sa spart,dar ai mei nu erau acasă cine putea sa fie? L am trezit pe Sam care a pus ceva pe el,si sa dus sa vadă ce se întâmplă. Sa dus dar nu sa mai întors, eu am adormit repede si pe la ora 10 m-am trezit si Sam era adormit pe canapea dar parca luase droguri si se bătuse cu cineva. Am încercat sa l trezesc nu am reusit am sunat la 112 si in 8 minute salvarea era aici. Mi sa spus ca a murit si ca pare de parca s ar fi aruncat de undeva pentru ca avea coastele sfaramate. Am plâns si am plâns...urma ca intr-o ora sa vina mama si tata. Nu puteam sa ma gandeasc la altceva decât la vocea aia care îmi spunea sa ma arunc oare eu trebuia sa fiu in locul lui? Si cine vrea sa ne facă rău? Aud usa. Erau mama si tata au vazut la stiri tot ce sa întâmplat erau si ei ca si mine distrusi. Nu puteam sa dorm. Ma gândeam la casa aia.
După o zi aflu de la televizor ca una dintre fete a murit si salvarea susține acelasi lucru ce mi au spus si mie despre Sam. A treia zi aflu ca a murit iubitul fetei care murise cu o zi inainte,din aceasi cauză. A patra zi a murit cuplul celălat! Nu mi venea sa cred! Oare insemna ca eu eram urmatoarea? M am speriat tare asa ca m am dus la acea casă si m am aruncat singura de acolo! Eu,însă m am trezit la spital dar nu eram eu eram sufletul meu care îmi părăsise corpul! În sala de asteptare erau mama tata si multe rude. Toți se rugau ca eu sa ma întorc dar eu nu voiam. După pe un scaun îl văd pe Sam a inceput sa mi se facă rău când am vazut ca cineva sa pus peste el si a trecut prin el! Deci era si el fantomă?

Ăsta a fost primul capitol, sper sa va placă mult maine o sa postez si al doilea capitol! Va pup,pa pa !
:))))

Sunt Moartă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum