Capitolul 8.

1K 62 15
                                    

-O sa te vizitez zilnic, soptii Derek zambind trist. Jane stia ca minte, o s-o uite.O imbratisa lung, ignorand privirile femeilor ingrijitoare ale orfelinatului. Pa, Jane! murmura cu lacrimi in ochii negri, sticlosi.

Jane il urmari silentioasa, strangand in mana cadoul de Craciun ' la Derek, o sa-l desfaca mai tarziu.

O femeie de aproximativ 35 de ani, blonda cu o tunsoare bob si niste ochi luminosi, negri, o indruma pe fata la noua ei camera.

Deschise o usa alba, intrand intr-o camera cu pereti vopsiti albastru inchis.

O parte a camerei era plina de postere cu tipi country, cu un pat deranjat si niste haine ', iar cealalta era neatinsa.

-Colega ta de camera e cam dezordonata, dar presimt c-o sa va intelegeti. Orfelinatul Open e foarte mic, sunt doar douazeci de copilasi, dar nu mai mici de doispe ani. Eu trebuie sa plec, mai vorbim, zambii aceasta mangaiandu-i parul portocaliu lui Jane.

Ramasa singura incepu' sa despacheteze, punand hainele in dulap si posterele cu trupe rock-metal pe peretele ei.

Usa se trantii, iar o fata se arunca in patul deranjat.Jane se uita la parul ei ondulat blond cu reflexe portocalii.

Se ridica intr-un final cu capul din perna, observand-o pe Jane.

-Sal'tare! spuse fata cu un accent puternic din sud, zambind larg la Jane. O imbratisa numai decat, prezentandu-se ca fiind Stevie Rae.

-Eu sunt Jane.

-Frumos nume.

-De cand esti aici?

-De 1 an, sopteste crispandu-se. Abia asteptam sa-mi vina colega de camera, continua.

Jane se simtea in largul ei cu Stevie Rae, i se parea atat de inocenta atunci cand povestea despre familia ei din Oklahoma sau despre filmele cu cowboy.

-Uite cat e de tarziu, ar trebuii sa coboram la cina, azi mancarea o sa fie tare buna! chicotii Stevie Rae

-Ai petrecut Ajunul trecut aici? Stevie Rae dadu afirmativ din cap, indreptandu-se spre dulapul ei, scotand un tricou alb, simplu, niste blugi maro si o pereche de cizme de cowboy.

Jane facu si ea acelasi lucru, aruncand pe ea o bluza cu maneca lunga, rosie cu verde, niste blugi rosi largi, si tenesii bine cunoscuti.

Stevie Rae o prinse de mana, tarand-o pe scari pana intr-o sala de mese obisnuita.O conduse la o masa unde un baiat blond statea cu capul intr-o carte cu adevarat mare.Ochii aproape i-au iesit din orbite cand a vazut-o pe Jane.

-El e Damien, spuse Stevie Rae. Sper ca nu esti homofoba pentru ca el e homosexual.

-Imi pare bine, Damien, zise Jane intinzandu-i mana pe care el o prinse repede scuturand-o putin

-Si mie ... lasa fraza in aer, iar Jane isi da seama ca nu i-a spus inca cum o cheama

-Jane, ma numesc Jane.

Ii zambi, apoi se intoarse la cartea lui, citind ca un soarece de biblioteca.

-Frumos par, Jane, soptii el de dupa carte.

Jane nu apuca sa-i multumeasca, pentru ca un "buna"vesel o facu sa se opreasca.

O fata blonda, cu un par lung si drep pana la fund se aseza la masa. Ochii albastri te faceau sa cazi in transa, iar pielea alba acoperita de haine de firma te facea sa crezi ca are destui bani.

-Arg, geamano, de ce nu m-ai trezit? auzi Jane din spatele ei. Cand se intoarse vazu o fata de culoare, dar nu felul ala de negru urat, si mai degraba ca si cafeaua cu lapte. Ochii mari si negri erau atintiti la fata blonda.

Stevie Rae le facu cunostinta, Jane afland ca pe blonda o cheama Erin iar pe bruneta Shaunee.

-Ele doua nu sunt gemene cu adevarat, explica Damien. Dar sunt totusi foarte asemanatoare, isi completeaza propozitiile una alteia si gandesc la fel. Au ajuns amandoua in aceasi zi aici, dar dupa cum vezi si tu sunt total diferite la aspect si vin din colturi diferite ale lumii.

**

Ceasul batu ora 00:00, asa ca Jane arunca o privire spre Stevie Rae care dormea, sforaind incet. Deschise fereastra, si sarii.

Intra in padure, incercand sa-l gaseasca pe Jeff.

Tot ce a gasit a fost o fetita de vreo 6-7 ani, cu un par rosu plin de sange, la fel ca si rochia, ce strangea la piept un ursulet murdar.

-Vrei sa ne jucam? intreba Sally

-Da, soptii Jane tragand o sageata in capul fetei. Craniul i-a fost strapuns iar ea a murit pe loc. Jane scoase cutitul din buzunar, facand fasii ursuletul.

Ii taie burta lui Sally, aruncandu-i intestinele si organele intr-o parte, apoi o intoarse pe burta, crestandu-i urmatoarea strofa din poezie pe spate.

" Noua negri mititei au plecat la inot Unul s-a inecat pe loc si-au ramas doar opt".

Pleca inapoi la orfelinat. Isi facu un dus lung, se baga in pat si adormi gandindu-se la frumosul ei criminal.

**

Scuzati-mi greselile.

Deci, noua ei "gasca" de prieteni este "furata" din seria de carti "Casa noptii".

Puteti sa-mi spuneti cum si ce vreti in urmatorul capitol.

XoXo.

Orfana -10 negri mititei(Jeff the Killer F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum