İstanbulda güzel bir hayat süren Mira vardı. Yeni liseye başlamıştı.Onun için çok heycanlıydı çünkü yeni arkadaşlıklar edinecekti. Okul servisine bindi ve şuana kadar hiç görmediği okula geldi.Şaşkındı,heycanlıydı Mira okula girdi. Sınıfına adım attı ondaki güzeliği görenler çok şaşkındı . Mira en arka sıraya oturdu ve bekledi teneffüs zili çaldı.Mira çıktı dışarı tekti yanısıra şaşkındı. Zil çaldı herkes içeri girdi . Mira akıllı tahtadan şarkı açtı ve oturdu. Sonra sınıfa üst sınıftan bir erkek geldi ve mira o anda sıraya yasladığı kolu düştü. Mira aslında evin tek çocuğu babasının bir sürü şirketi olan zengin züpeydi hayatında neyi elde etmek istediyse onu elde etti . Ama gördüğü erkeği hiçbir zaman elde edemicekti Zaman geçti ve Mira Selime aşık oldu.Ama selim gamzeye aşıktı işte ozaman başladı bi yıl Miranın yüreğinde gizli kalmış aşktı. İnat etti Mira o benim olacak diye ama onun olmadı. Lisenin ikinci yılı oldu Mira selimi halen seviyordu. Selim gamzeyle ilişkisi varken Miraya bakıyordu ve mira bunu en yakın arkadaşı Bahara anlatıyordu Bahar selimin onu beğendiğini söylüyor ve mira bağlandıkça bağlanıyordu matematik dersinden çıktı. Öğle arasına girdi ve Selimi gördü ve bahar hadi gidelim dedi ve bahar "tamam" dedi. Giderken birisiyle çarpıştı. Mira eyvahh! Dedi çünkü selim çok maçoydu mira kafasını kaldırdı ve selimdi o anda beklediler baktılar birlerine. MIRA carptigi kisiyi selim oldugunu bilmiyordu.baktiginda anlamıştı zaten utandı gitti selimde sewgilisinden yeni ayrılmıştı .Mira eve geldi dışardan güçlü görünsede duyguları zayıf bir kızdı Mira eve geldi hiç mutlu olamıyordu hayatan sıkılmış bıkmış hiçbirşey istediği gibi gitmiyordu artik bosvermisti sıkılmıştı hayatan zaten aile hayatı güzel gitmiyordu tek tutundugu dal selimdi selim de miraya özenti dedi .Tek tutunduğu dalda artık kırılmıştı.ne yapacağını bilmiyordu aile hayatı kötü herşeyi kötü gidiyordu. Mira çok yorulmuştu hayatan artık yaşamak istemiyordu benden bu kadar. Miranın kafası çok karışık.