A fehér szörnyetegek körbevettek. Mindenfelől özönlöttek a lények. Egyedül vagyok, csupán egy íj és egy fegyver van nálam. Próbálok kiutat keresni, mire a tömegből egy fehérmaszkos alak lép ki. Mellkasa széles, fehér pólója rátapad felsőtestére. Lassan lehúzza arcát takaró maszkot és meglátom borostás állát, barna szemét és szőke haját.
Josh.
Egyszer csak egy vörös folt kezd szétterjedni a pólóján, eláztatva mellkasát. Lőpor szag önti el az orrjárataimat és lenézzek a forrás felé. Csillogó pisztolyt tartok magam előtt, a ravaszon az ujjammal.
Sikoltozva ülök fel hirtelenében az ágyban. Hátamat átáztatta az izzadság, eláztatva Josh egyik pólóját. Testem remeg, és lihegek. Már nem is érzem a pólóin az illatát.
2 hónap telt el Josh halála óta, és azóta sem szabadulok démonjaimtól. Minden éjszaka rémképek ijesztgetnek álmomban, amiben mindig Josh meghal vagy a karjaimban, vagy a kezem által.
Ledobtam magamról a takarót és a fürdőbe mentem. Meglocsoltam az arcom hideg vízzel és belenéztem a tükörbe.
Hajam megnőtt, visszatért az eredeti a hajszínem, amit azonnal tűzvörösre festettem Bea-val. El akartam szabadulni a régi énemtől. Arcom nyúzottabb, meggyötörtebb.
Lenéztem kezemre, és alig érintve ujjbegyemmel végig simítottam a magam okozott sebeken. A nagyja, a bütykeimen van, ami inkább edzéstől van, de a kézfejemen és a csuklómon számos húzott seb ékesedett. Azért csináltam, hogy elszabaduljak attól a fájdalomtól, amit Josh halála okozott nekem. Más fájdalmat akartam érezni. Valahányszor rágondolok késztetést érzek újra megsebezni magam.
Kinyitottam az egyik fiókot és kivettem a törülközők alá rejtett borotvapengét. Sose vágtam túl mélyen. Nem akartam sokáig megmaradó sebeket. Legfeljebb egy-két lett mélyebb.
Leültem a hideg csempére, és hátamat neki döntöttem a mosdó szekrénynek. Lassan kis csíkokat húzok a kézfejemre, csuklómra és alkaromra.
Vártam, hogy lelassuljon a légzésem a fizikai fájdalom után, és tudtam, hogy a lelki fájdalom hamarosan ismét hatalmába kerít.
Visszatértem az új Ellenállók első részével!!!! Ezúttal Gif-ekkel xx♥♥
YOU ARE READING
Ellenállók - 2. rész [Befejezett]
Teen FictionAz Ellenállók kalandjai folytatódik! Isabelle Josh halála óta próbálja újra megtalálni önmagát, David és az új családja segítségével. Az érdekes múltja végre felszínre tör, és mindent megtud Ellenálló élete előtti eseményekről. A depresszióból...